Tere Tere tulemast!
Nyt on tilaisuus päästä viettämään erilainen miitti.
Päivä määrä on sama kuin Tampereen pikkujoulumiitti, mutta emme anna tämän häiritä tilannetta.
Siis Ruusulankadun Keilahalliin on varattu muutamia ratoja 1½ tunniksi.
12 hulvattoman hauskaa ihmistä pääsee ensimmäisenä mukaan keilamaan.
KEILAUS ON MAKSULLISTA, joten ilmoittautunut joutuu kustantamaan osan tulevista kuluista.... ILMOTTTAUTUMISMAKSU keilauksen osalta on 13.50 €, joka sisältää ratavuokrauksen sekä kengät.
Keilahallissa on narikka, joka ottaa kaikilta omansa eli 1½ €!!
Tämän jälkeen ohjelmassa on siirtymätaipale Sport Academian yläkertaan, jossa käydään mitä kuumemmat keskustelut peli-illan tapahtumista.
ELI....lyhyesti!!
3.12.2005 kello 17.30 alkaen ->
Ruusulankadun keilahallissa hohtokeilaus.
12 ensimmäistä ilmottautunutta pääsee mukaan pelamaan.
"CHEERLEEDrit" ovat tervetulleita kannustamaan pelaamista.
Jatkot kello 20.00-> alkean Sport Academiessa
jonne KAIKKI ON TERVETULEITA!
ILMOTTAUTUMISET sekä tiedustelut keilauksen osalta osoitteeseen.
kolkyt.plus [@] kolumbus.fi
Linkit:
Sport Academy
http://www.hok-elannonravintolat.fi/ravintolat/menopaikat/sportsacademy/helsinki.html
Ruusulan keilahalli
http://www.bowling.fi/ruusula/
Joten tervetuloa pitämään hauskaa ja antoisaa iltaa!!!
T: TheCupido
[Hki] +30 miitti Hohtokeilaus 3.12
12
2443
Vastaukset
- *tiko69*
Ilmottaudun ainakin "jatkoille" :)
- Keittiövirtuoosi
Joopa joo kyllä kiinnostaa jos ei ole sitten duunis niin silloin ei kiinnosta T:Kokkeli
- Edelleen Tampereelle :))))...
No johas pomppas.. ei tuu mukaan..
Tampereelle tulee kaikki vanhat sätistä pois jääneet vakkarit..joten sinne..;))
Kiinostaa paljon enenpi kuin keilaaminen ja mä sentään harrastan keilaamista..Ja toi aika paksua jopa sulta kun sä tiedät että Tampereen miitti on perinteinen...- hiekkalaatikon kunkku
En kyllä ymmärrä miksi pitää järjestää "Mä oon suositumpi" - leikki. Tampere on perinteinen pikkujoulu miitti, vaikka viikon myöhässä, ja se on rauhoitettu.
nim merk mulla on isompi hiekkakakku ;) - tsadi
hiekkalaatikon kunkku kirjoitti:
En kyllä ymmärrä miksi pitää järjestää "Mä oon suositumpi" - leikki. Tampere on perinteinen pikkujoulu miitti, vaikka viikon myöhässä, ja se on rauhoitettu.
nim merk mulla on isompi hiekkakakku ;)mutta kyllä meillä täällä Helsingissä on kaikkein maukkaimmat hiekkakakut :p
- *tik...*
tsadi kirjoitti:
mutta kyllä meillä täällä Helsingissä on kaikkein maukkaimmat hiekkakakut :p
seuraa m.kiinnolla taistelua..
- Hiekkalaatikon kaunein kakku
nim merk mulla on isompi hiekkakakku ;)Jos oikein lähdetään tiedoilla leikkimään, niin ihan ensimmäinen Tampereen pikkujoulumiitti oli JOULUKUUN puolella
NIMIM perinteet kunniaan! - Mr Big
nim merk mulla on isompi hiekkakakku ;)Sitähän se kaikki on, hiekkakakun leipomista vatkaamista vaivaamista. Kuka on suosituin? Sitten ruudulla saamma lukea piilopiruilua ja perinteistä -skaa.
Mutta kivoja pikkujouluja kaikillen.
- On Väärä
Ei Tampereella 3.12 mitään pikkujouluja oo...........
- tyttö
Ei kai tässä kyse mistään helkatin kilpailusta. Kaikki ei oo menossa Tampereelle erilaisista syistä ja Helsingin seudulta löytyy sättäilijöitä jopa keilamiittiin. Miksi aina täytyy kilpailla.
Väsynyt.- ulkopiiriläinen
Että kumpaan miittiin mun pitäisi mennä, että mä pääsisin siihen Sisäpiiriin? ;)
- he hee
ulkopiiriläinen kirjoitti:
Että kumpaan miittiin mun pitäisi mennä, että mä pääsisin siihen Sisäpiiriin? ;)
NO Tampereelle ku tuut niin oot varmasti sisäpiiriläinen,mä sen tiedän jos kuka..
Eli perinteinen pikkujoulumiitii on Tampereella 3.12 Amarillossa klo 18 alkaen :))Mukaan vain.. joko sinne tai tonne.. :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447286
- 324038
- 573575
- 503100
- 172786
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492259- 372258
- 432238
- 492235
- 162226