oon siis aloittelemassa lumilautailua tulevana talvena, koska kaveri piiristä ei löydy kiinnostusta lajiin, niin ehkä täältä seuraa/opettajaa rinteisiin?
Ihan aloittelija olen ja Helsingistä päin...
lautailu seuraa?
snowgirl from Hki
2
664
Vastaukset
- Aloittelija82
Moro!
Ostin tässä itsekki toissa päivänä laudan, ja olisin kans lautailuseuraa vailla. Opettajaks musta kyllä ei oo :)- snowdemon
Oletko lautailut ennestään? Itse yhden kerran vain kokeillut, eli ihan amatööri olen :) Oma lauta kuitenkin koko ajan hakusessa :)
mailailetko os. snowdemon@suomi24.fi
Niin jutellaan lisää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225164- 254348
- 272461
- 342254
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174