Minnan avoliitto päättynyt

Katso! sen paljastaa tämän päivän lehdessä:

Minna oli päässyt kotiin vasta myöhään maanantai-illalla, eikä siihen mennessä ollut saanut yhteyttä Mikaan, sillä BB-tiimi piti hänet vuorokauden eristyksissä ulkomaailmaan pudotuksen jälkeen. Tiistaiaamuna Minna sitten alkoi selvittää tilannetta: "Olimme tänään yhteydessä ja ero on nyt totta". Eron syistä Minna ei lähde puhumaan.

Olipa harmillista lukea tämä, vaikka tätä jo ounasteltiinkin. No elämä jatkuu...

Ja nyt sitten huomio kaikki kirjoittajat! EN TULE SALLIMAAN TÄLLÄ PALSTALLA ENÄÄN MINNAAN KOHDISTUVAA PILKKAAMISTA JA TÄLLÄ ASIALLA IVALLISTA MÄSSÄILYÄ. MINNA ON JO TIPPUNUT JA PALANNUT NORMAALIELÄMÄÄN. SAMA KOSKEE MYÖS MUITA ENTISIÄ ASUKKAITA SIINÄ MÄÄRIN KUIN HE ITSE EIVÄT JULKISUUDESSA OLE.

Kirjoita siis maltillisesti ja totuudenmukaisesti näistäkin ex-asukkaista. Mielipiteitä on monia ja kaikki ne jotka tänne kannattaa kirjoittaa voidaan ilmaista asiallisesti.

28

18510

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miumau

Olen samaa mieltä kanssasi. Olen tuossa pohtinut jo kauan aikaa,että miten jotkut ihmiset voivat ottaa niin tosissaan bigbrother ohjelman,että pitää raivokkaasti hyökätä joitakin kilpailijoita vastaan tällä palstalla.

Pitää muistaa se,että he ovat tavallisia ihmisiä ja heilläkin on tunteet. Tuskimpa kukaan haluaa,että itsestä puhuttaisi tuollain täällä.

• julkkikseksi halunneet

niinkuin kymmenet muut suomen turhat julkkikset,joten kestäköön suosionsa.kyllä olis pitäny miettiä heidän itse ennen kuin leikkiin ryhtyvät.se on raadollista.seuraa lehtiä ja juttuja.

• Lenita

Eikö Minna ole tai oli naimisissa Maken kanssa? Eikö Mika ollut se poikaystävä? Miksi tämä Mika ei ollut mukana viime sunnuntain lähetyksessä? Ei halunnut julkisuuteen vai oli päättänyt panna poikki Mikan kanssa.

Sunnuntain lähetyksessähän oli mukana Minnan aviomies Make. Näin ainakin minä ymmärsin. Vai oliko tämä juuri toisin päin?

• Eli Maken kanssa asumuserossa tai jotain (avioero ei ole astunut vielä voimaan). Mika oli uusi miesystävä jonka kanssa asuivat ilmeisesti yhdessä kun Katso! puhui avoliitosta. Ymmärsit aivan oikein. Mika oli päätöksensä tehnyt jo aikaisemmin, mutta ei ollut sitä vain saanut ilmoitettua Minnalle taloon. Varmasti Mika ei enään halunnut julkisuuteen tulla. On varmaa että olisi tullut kiusallinen tilanne kun päätös on jo tehty, ja Minna olisi rientänyt halaamaan tästä tietämättömänä.

• Pong
        Cesar kirjoitti:

Eli Maken kanssa asumuserossa tai jotain (avioero ei ole astunut vielä voimaan). Mika oli uusi miesystävä jonka kanssa asuivat ilmeisesti yhdessä kun Katso! puhui avoliitosta. Ymmärsit aivan oikein. Mika oli päätöksensä tehnyt jo aikaisemmin, mutta ei ollut sitä vain saanut ilmoitettua Minnalle taloon. Varmasti Mika ei enään halunnut julkisuuteen tulla. On varmaa että olisi tullut kiusallinen tilanne kun päätös on jo tehty, ja Minna olisi rientänyt halaamaan tästä tietämättömänä.

kertoi...

Make kanssa naimisissa, eroa ei ole haettu, asuvat erillään.

Mika oli poikaystävä, asuivat eri paikkakunnilla, eivät yhdessä.

Toi on hyvä Cesar, poista vaan kaikki vittuilut entisistä kilpailijoista, ne on ärsyttäviä:D

• QBB
        Pong kirjoitti:

kertoi...

Make kanssa naimisissa, eroa ei ole haettu, asuvat erillään.

Mika oli poikaystävä, asuivat eri paikkakunnilla, eivät yhdessä.

Toi on hyvä Cesar, poista vaan kaikki vittuilut entisistä kilpailijoista, ne on ärsyttäviä:D

miten joku vitun seessar voi estää kirjoittelut ex kilpailijoista. ämmä teki valintansa ja elää nyt sen kanssa, syyttäkööt itseään. tämäkin on varmaan toive unta kun se kohta itkee joka lehden sivuilla ja valittaa että elämä on julmaa pyhyy...
        kyllä saa taas puolivuotta kuunnella joukon turhia julkkiksia itkemässä ja valittamassa kuinka julkisuus kohtelee tai elämä paiskoo. hah oma valinta, kärsikää siitä

• Tosiaan hieman hämäävä otsikko on Katsossa. Ei kai se mikään avoliitto ole jos eivät yhdessä ole Mikan kanssa vakituisesti asuneet. Siis selvennykseksi että uudesta miesystävästään on eronnut.

• asiaa sivusta seurannut

Kirjoitit ihan asiaa kirjoituksien sävystä.Olen aikaisemminkin huomannut sinun olevan Minnan puolella, jotenka sensuurin täytyisi olla tasapuolista. Sananvapautta rajoittavissa toimissa täytyy olla täysin 100%:n tasapuolinen.

Seriffi on ilmeisesti eronnut ja peilailee omia tuntojansa Minnan eron kautta.
      Vaikeahan sitä on omia mielipiteitänsä sulkea pois.....Tasapuolisesti...tasapuolisesti...joka on julkisuuteen lähtenyt bb:n kautta, on itse saanut
      valita onko julkisuudessa keskustelun aiheena vai ei.......jälkikäteen on turha tulla valittamaan että en minä tätä halunnut......

• Ihan samoilla argumentilla voitaisiin sanoa että olen ihastunut Terhiin tai vaikka Iinaan. Paljon noita asukkaita herjaaavia viestejä olen myös poistellut. Jotenkin tässä vaan aikasemmista tiputuksista ja niiden kirjoitteluista olen oppinut että asiaaan pitää puuttua ennaltaehkäisevästi. Siksi tämä aloitus.

Julkisuudessa oleminen ei todellakaan tarkoita sitä että saa kirjoittaa henkilöstä mitä vaan. Minnan puolella olemisesta voisi vielä todeta että on inhimillistä huomata joutuvansa puolustaaan heikompaa osapuolta, mutta tietoisesti kyllä pyrin olemaan sen 100% tasapuolinen palsta-asioissa.

• nina
        Cesar kirjoitti:

Ihan samoilla argumentilla voitaisiin sanoa että olen ihastunut Terhiin tai vaikka Iinaan. Paljon noita asukkaita herjaaavia viestejä olen myös poistellut. Jotenkin tässä vaan aikasemmista tiputuksista ja niiden kirjoitteluista olen oppinut että asiaaan pitää puuttua ennaltaehkäisevästi. Siksi tämä aloitus.

Julkisuudessa oleminen ei todellakaan tarkoita sitä että saa kirjoittaa henkilöstä mitä vaan. Minnan puolella olemisesta voisi vielä todeta että on inhimillistä huomata joutuvansa puolustaaan heikompaa osapuolta, mutta tietoisesti kyllä pyrin olemaan sen 100% tasapuolinen palsta-asioissa.

Mielestäni saisit poistaa myös talossa vielä olevia selvästi herjaavat tekstit (tyyliin Terhi on läski jne.)

Kiitos etukäteen jos näin teet, sillä joku taso minusta täälläkin pitäisi olla.

• Sari

...että taas laitat ojennukseen täällä noi asiattomien viestien kirjoittajat.

• Miksi ei saa pilkata?

Miksi siitä Minnasta ei saa kirjoittaa ikävään sävyyn? Onko valvoja kenties Minnan sukulainen vai peräti Minnan ex-mies Make?
      Minusta ei ole lainkaan epäselvää miksi Mika jätti Minnan. En olisi minäkään kuunellut Minnan puheita kokoajan Makesta, eikä mitään nykyisestä Mikasta.
      Mikalle voimia, teit miehekkään ja ainoan oikean ratkaisun, nostan hattua sinulle.

• splaah

pieni natsi! luulisi nyt ihmisten saavan puhua mitä haluavat. kenties kusipäähän? joopa joo..poistappa sitten tämäkin...

• ettei edes sheriffi mieti

mitä kirjoittaa.mutta sitä hommaa varmaan pääsee tekemään kaikki joilla ei ole omaa elämää.tottakai sana on vappaa ja bb:n ihmiset ovat halunneet julkkikseksi.ja tulevat olemaan sen takia aina kansan yleistä riistaa vaikkakin turhia kuten salarakkaat.voithan poistaa pahimmat jutut mutta me voidaan ottaa yhteyttä suomi 24 ylläpitoon jos alat liikaa rehentelemään.

• melinda

kolmen edellisen kanssa ihan samaa mieltä. Jotenkin tuntuu ettei just Minnasta saa sanoa mitään "pahaa". Terhiä taas saa haukkua norsuksi ja valaaksi ja paljon on näitä julkaistu.
        Ei todellakaan ole tasapuolinen. Minusta on outoa muutenkin että "valvoja" tänne kirjoittelee, eikös pitäs vaan valvoa tasoa, jota ei siis tee tasapuolisesti. Ja luulin, siis luulin että noi valvojat on nuoria, parikymppisiä opiskelijoita eikä AIKAMIEHIÄ.

• Regina

Onpas outoa, ei ole eronnut entisestä eikä asu kenenkään kanssa, mutta silti avoliitto on päättynyt!!

Voi jeesus ketä oikeesti ees kiinnostaa vaikka ois jo kolmas kierrossa!!

• ajatellen

Minnan epäasiallia edesottamuksia.
        2:n miehen haaremi on nyt sitten yhdessä
        roikkujassa.

• Epäsuhta

Minna palannut normaalielämään ja todellakin hänet voisi jo jättää rauhaan. Itse kuitenkin päätit täällä koilottaa tota erojuttua, olisit voinu jättää sen tekemättä. Jonkin sorttista asialla mässäilyä tuokin....

• ANTAKAA OLLA JO

LUULETKO ETTÄ MINNA OLISI JÄTETTY ASIAN TIIMOILTA MUUTEN RAUHAAN? MINNA ILMOITTI ASIAN JA SAA NYT OLLA RAUHASSA ASIAN TIIMOILTA.

• EI SAA!!!
        ANTAKAA OLLA JO kirjoitti:

LUULETKO ETTÄ MINNA OLISI JÄTETTY ASIAN TIIMOILTA MUUTEN RAUHAAN? MINNA ILMOITTI ASIAN JA SAA NYT OLLA RAUHASSA ASIAN TIIMOILTA.

EI tule olemaan rauhassa kun on turha julkkis.
        kyllä noi lehdet jaksaa kirjoitella siitä idiootista

• aaa

...tuo linja otettu aikaisemmin käyttöön, muiden punnoiden osalta myöhäistä. Mitä yleisesti lukenut suomi24:n palstoja niin seriffiksi en rupeaisi. Suuri osa palstoista on terapiaa angstisille ihmiselle ja koostuvat siitä kuinka haukutaan ihmisiä niin ulkoisten kuin sisäisten piirteiden puolesta. Viestien lukeminen minulle vapaaehtoista ja lopetankin sen tämän jälkeen...mutta en ikinä kokisi voivani sitoutua lukemaan päivästä toiseen ajattelemattomia, loukkaavia viestejä, jotka ovat niin... Osoittavat ihmisen pimeän puolen. Joten jaksamista ja onnea sellaisille jotka sitä jaksavat tehdä. Monelle palstalle seriffejä tarvittaisiinkin, mutta siihen hommaan ko. palstoilla ei kukaan halua ryhtyä.

• Joutsen

Hienosti hoidat hommasi. Nostan hattua sinulle, kun saat pidettyä räävittömät kersat kurissa. Tsemppiä! :o)

• fanitsu

oikein sille typerälle lehmälle...
      Minna oikeasti todella tyhmä lehmä ja ansainnut tuon

• MikäMikaMake

Mulla on monta miestä ja oon tosi hyvä niitten kanssa. Ne on vähän kun mun lemmikkejä. Yks hoitaa lapset toinen antaa lovee kolmas pesee lattiat,... Tähän tää tasa-arvo johtaa, joten kivat vaan Minnalle, tosi ihana ihminen varmaan joo.

• naakka

Minnalla liian löysä juttu. Näytti ainaki sellaselta, että ei oo paljoa reenannu. En, ihmettele Mikaa.

• tappi

kuka vittu tää CESAR oikein on ??
      joku pelle joka saanut oikeudet määräillä ja ohjailla ihmisiä suuntaan jota katsoo sopivaksi...

minna on pelle ja myös muut BB-asukkaat. plääh plääh

• Tuoppis

...niin kuin Perttu ehdotti Minnalle pari viikkoa sitten:

"Mitä sinä siitä Mikasta, Make kuulosti paljo asiallisemmalta, ei muuta kuin tuonne meet niin Maken kans vaan painimaan."

• Pilkkaaja

Ihan itteään voi syyttää jos on noin toope että lähtee johonkin BB-ohjelmaan. Hajoo!!!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      50
      6733
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      675
      2915
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1270
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      97
      1249
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1235
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1144
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1130
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1100
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1012
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      241