Käyntikortit

Pekka 1234

Missä saa tehtyä ilmaiset käyntikortit netissä??
Kiitos etukäteen T:Pekka

7

7873

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kivi

Minulla on Suomen upein, Näyttävin, puhuvin, jne. käyntikortti.Eikä siinä kaikki, minulla on Suomen upein luonnonkivistä tehtyjen esineiden kokoelma. "Kehuvaa" puhetta! Kuka vaan antaisi tilaisuuden esitellä niitä? Yritin Salmelaa, Hoikkala edellytti professorin tai akateemikon titteliä. Näin meillä! Näitä "tittelitöitä" näen joka viikko huutokaupoissa. Vähemmän kansaa kiinostaa. Toisaalta! Onhan sa upeeta, jne.

• minä

www.vistaprint.com/vp/ns/default.aspx
      Sielt saa 250 ilmasiks ,jos antaa pai-
      naa taakse
      pienen mainoksen

• hyvää halvalla

Niin, en tiedä mistä ihan oikeasti ilmaiseksi saisi (tuskin mistään), mutta ainakin itse olen tilaillut pari kertaa firmaani kaksipuoleiset käyntikortit adprint.fi -nettipainosta, kehuu olevansa vieläpä kotimainenkin.. Tuli viikossa eikä hintakaan ollut paha (eikä korteissa ollut mitään mainoksia).

• Adprint painosta

Viestisi kannustamana testasin itsekin tilata käyntikortit adprintiltä ja hyvää tuli! Toimitusaika oli lähemmäs kaksi viikkoa, mutta käyntikortit tulivat sitten ihan firman ovelle asti.
        Niillä on muuten nyt meneillään joku tarjouskampanjakin, joten käyntikorttini tulivat tosi halvaksi: http://www.adprint.fi
        Painojälki käyntikorteissani on tosi hyvää, etenkin verrattuna aiempiin kortteihini jotka olivat digipainettuja. Nuohan ovat siis offsetillä tehtyjä

• samking

vistaprintiltä saa pariinkymppiin ilman mainoksia ja mainoksilla postikuluin jotakin muutamaan euroon, tilasin ruotsin kautta www.vistaprint.se

• Ilmasta
        Adprint painosta kirjoitti:

Viestisi kannustamana testasin itsekin tilata käyntikortit adprintiltä ja hyvää tuli! Toimitusaika oli lähemmäs kaksi viikkoa, mutta käyntikortit tulivat sitten ihan firman ovelle asti.
        Niillä on muuten nyt meneillään joku tarjouskampanjakin, joten käyntikorttini tulivat tosi halvaksi: http://www.adprint.fi
        Painojälki käyntikorteissani on tosi hyvää, etenkin verrattuna aiempiin kortteihini jotka olivat digipainettuja. Nuohan ovat siis offsetillä tehtyjä

Nyt adprint tarjoo ilmasta suunnittelupalvelua. Ajattelin että vois kokeilla miltä kortit näyttää, ku toi hinta on mun mielestä aika kohdillaan!

• huijattu

Itse tilasin reilu vuosi sitten vistaprintiltä, maksoin laskun ja edelleenkään ei ole käyntikorteja näkynyt eikä kuulunut ja herjaavat ettei muka laskua ole maksettu. Laitoin sinne sähköisesti kuitista kopion ja vielä vaan ilmoittaa ettei ole laskua maksettu. Joten itse en ainakaa sen firmankaa asioi yhtään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5374
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      26
      4607
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2641
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2314
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2058
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1998
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1637
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1571
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1337
    10. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      15
      1256
    Aihe