mo.!
mulla asia koskee sitä että hyväksyttekö te vanhemmat jos teidän 13(kohta 14) wuotias tyttärenne sanoisi seurustelevansa 17 vuotiaan kundin kanssa?
kun itse tässä kohdassa nyt kuljen. oma kulta 17 juuri täytti ja itse 13 vielä oon.
porukoille oon aatellu kertoa kundistani lähiaikoina, koska ollaan puoli vuotta oltu jo yhdessä kundin kaa..
nyt vaan haluun ennakoitavia sanoja mitä porukat vois sanoo mun ja kundin ikä erost..
mitä itse ootte sanonut jos on kokemuksia??
vanhemmat!! mitä mieltä ootte??
18
2255
Vastaukset
13-vuotiaan seurustelua laisinkaan. Itselläni on 13-vuotias tytär. Ihastuksia saa olla mutta ei mitään vakituista. Minä sai´sin varmaan sydärin jos tytär tulis kertomaan jotain tuollaista että seurustelee 17- vuotíaan kans. Se séurustelu loppus siihen paikkaan. Keskustelisin itse pojan kans ja käskisin pysyä kaukana tyttärestä.
- onpas hassua
Ihastua saa, mutta ei mitään vakituista? Nyt on kyllä ihan pakko kysyä, miksi? Eikö olisi parempi, että hän tutustuu yhteen kivaan poikaan pitelee, ehkä kädestä, käy leffassa jne. kuin että vaihtaa palvonnankohdetta useammin kuin sukkia?
Ja jos seksi mietityttää, siihen ei näköjään nykyään mitään vakituista tarvita.
- Pasi
Menisin varmaan sanattomaksi. Taitaa olla rikollista toimintaa tuo ala-ikäiseen sekaantuminen. Jos olette puolivuotta seurustelleet niin tuskin siinä ollaan vain kädestä pidetty.
Oletko ajatellut että 17v. poikaystävä on varsin luuseri kun joutuu hakemaan vertaistensa seuraa 4 vuotaa nuoremmasta tytöstä. Isänä en haluaisi lapseni seurustelevan luuserin ja lapsiin sekaantujan kanssa. Taitaisin keskustella hieman vakavammin pojan kanssa tästä asiasta.- Mirja-
mielenkiintoinen mielipide. En itsekään hyväksyisi tuollaista, mutta "...17v. poikaystävä on varsin luuseri kun joutuu hakemaan vertaisensa seuraa 4 vuotaa nuoremmasta tytöstä" Et mielestäni ketään luuseriksi voi sanoa tuollaisen perusteella, mistä sinä tiedät minkälainen hän on vaikka "seurustelisikin" 14-vuotiaan kanssa?
"Jos olette puolivuotta seurustelleet niin tuskin siinä ollaan vain kädestä pidetty." Mihin sinä tämän perustat? Kaikki eivät ole niin seksin perään kuin esimerkiksi sinä taidat olla?! Tuossa vaiheessa voidaan vielä hyvin pitää käsistä kiinni ja pussailla. Samat asiat voi tehdä 14v poikaystävän kanssa kuin 17-vuotiaan. - hahahhaha
miten alaikäinen (17vuotias) voi sekaantua alaikäseen (13vuotiaaseen).. hmm.. eikös se ikäraja ollutkaan 18..
- ehdoilla.
Itse olen "seurustellut" 14-vuotiaana aikuisen miehen kanssa. Ja kyllä se oli vain pussailua ja halailua. Kyllä se on näistä nuorista itsestä kiinni, että minkälaista seurustelua heillä on. Eivät kaikki ole ensimmäisenä sänkyyn hyppäämässä(ketjun isälle tiedoksi!).
17v poika on mielestäni samalla henkisellä tasolla 13v tytön kanssa.
Kerro vaan rohkeasti vanhemmillesi, salailulla voit pilata luottamuksen. Itse kahden nuoren äitinä ainakin haluaisin kuulla paljon aikaisemmin seurustelukavereista kuin vasta puolen vuoden seurustelun jälkeen.
Onnea matkaan ;o) - yks12v
siinä on... olen ite 12 ja seurustelin myös noin puoli vuotta 18 ikäisen miehen kanssa, jota rakastin paljon.
Poikki se meni, toivottavasti teillä ei mene...ei teidän ikä eronne niin paha ole, älä ihmeessä anna vanhempiesi sekaantua sinun rakkaus elämääsi...;)
onnea matkaan!- mummo
vanhempasi olisi kaverisi saanut syytteeseen alaikäiseen sekaantumisesta.....
- olisi saanut?
mummo kirjoitti:
vanhempasi olisi kaverisi saanut syytteeseen alaikäiseen sekaantumisesta.....
Itsekin joskus, kauan sitten, nuorena olleena voin sanoa, ettei kaikki seurustelusuhteet ole seksisuhteita.
- seksi
Jotkut tytöt kehittyvät vauhdilla ja saatat olla tämmöinen "pikkuvanha" ilmiö. Joten ehkä siksi olet halunnut itsellesi vanhemman pojan. Silti en haluaisi sinun harrastavan seksiä vielä tuossa iässä, odota ainakin pari vuotta. Olet liian nuori, tiedän omasta kokemuksesta. Muuten ikäero ei ole paha ja se pienenee koko ajan sinun kasvaessasi. Esim. kun olet 18, hän on 22, mikä ei enää ole paha ikä.
- aikoinani kotona
vasta kun olin 15 vuotias. Vaikka ei silloin seurustelussa menty niin pitkälle kuin nykyään,käytiin elokuvissa, käveltiin jne. Olen jo kohta 5-kymppinen, ja ollaan edelleen vain yhdessä.
Ei vanhemmat silloin nuorena oikein tykänneet, mutta kun noudatimme molemmat kuitenkin kotiintuloaikoja ym, niin kaikki kaikki sujui. - äitsykkä
lapsellani sama juttu, kyllä on hyväksytty.
- äiti
kunpa ei kolahtaisi meidän perheessä,nyt annan leikkiä tietokoneellä.digikameralla,tilaan lisää puheaikaa.......
- mami
Kyllä on tuota ikäeroa.... eri juttu ton ikäeron kanssa jos oltais 2- tai 3-kymmenellä. Itse olin 15 ja kundikaveri 18 (valehdeltiin ikä) enkä voinut kertoa vanhemmille kun vasta pari vuotta sen jälkeen. Malttia malttia...
- Mutsi-38v.
Vaikka olenkin suht' nuori, nuorekas ja suvaitsevainen niin en antaisi missään tapauksessa!!! Ikäkuilu 13 vuotiaan ja 17 vuotiaan välillä on vielä tossa vaiheessa niin suuri. Ja 17-vuotias nuorimies ei olisi kiinnostunut seksistä?? Höpöhöpö.
- mutta vastaan
14-vuotiaana esittelin vanhemmilleni poikaystäväni. Meillä oli ikäeroa enemmän kuin teillä. Tapaamisen jälkeen juttu hyväksyttiin. Nykyään vuosia myöhemmin asumme yhdessä, ja mahdumme hyvin samalle perhelomalle vanhempieni ja sisarusteni kanssa, joulupöydästä puhumattakaan. Ei mitään ongelmia.
Kyllähän se äiti pillastui kun KERROIN asiasta, koska ikäeromme kuulosti hyvin sairaalta. Mutta hänen piti tavata tyyppi kasvotusten, ennen kuin ymmärsi, mistä on kyse. Kai omasi on esittelykelpoinen, osaa kätellä ja katsoa silmiin? =) - pidä huolta itsestäsi
Kyllä se on valitettavasti niin että joko teillä menee poikki tai sitten jossain vaiheessa kundi alkaa puhua että mitäs jos.... Kyllä 17-vuotiaan kundin mielessä sen verran pyörii tuo seksi, että kannattaa olla varovainen! Plus kun täyttää 18, tulee ainakin jossain vaiheessa viina mukaan kuvioihin.
Ja kun se seksi tuntuu pyörivän jo noiden 14-vuotiaiden kundienkin mielessä... Itse muistan riparikesältä tapauksen jossa pari kaveriani ja saman leirin pari kundia alkoi deittailla.. Jutut loppuivat siihen että kundit kerjäsivät suoraan sanottuna pillua. Eka vähän vihjailtiin ja pidettiin kädestä ja sit kopeloitiin ja kiihkeitä pusuja ja vähän painostettiin ja vedottiin tyttöjen tunteisiin ja uhattiin jättää jos ei anna.... Tytöt eivät antaneet ja suhteet loppui siihen.
Itse olen 19 ja vanhempani sallivat seurusteluni vasta tuntuani täysi-ikäiseksi. Sitä ennen kun yritin seurustella (olin 16 v ja kundi 21), vanhemmat soittivat kundille ja kielsivät ehdottomasti tapaamasta, kundi säikähti sen verran vanhempieni reaktiota että lakkasi tapailemasta. Että... Mene ja tiedä.- siilityttö
Kyllä se seksi itsellänikin 13-vuotiaana pyöri mielessä, pakko myöntää. En ole katunut hetkeäkään ensimmäistä kertaani, koska se tapahtui täysin omasta tahdostani ja rakastavan miehen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1103053- 121966
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371865Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3941723Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211641Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681467- 1201291
- 131186
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91166- 201049