Missä olis laajin ja edullisin ?
Soittoääniä Motorola V171 ja V180
3
680
Vastaukset
- Chiu
Halvinta olisi ostaa datakaapeli ja ladata tarvittavat ohjelmat netistä ja tehdä ne itse. Toimii ainakin V180seen (:
Itse en ole koskaan tilannutkaan maksullisia ääniä puhelimeen kuin joskus vuosina nakki ja soossi kun oli joku vanha nokian rämä.
Eikä se datakaapelikaan maksa kuin n. 20 e? Jos tykkää useinkin vaihdella soittoääntä niin halvimmaksi tulee. - kärppä
sullahan on v180 puhelin tiiäkkö mikä on pin1 vaputuskoodi?
- veeSataKaheksankyt
http://www.maf.fi kautta saa Motorola V180 kännyyn lähetettyä itse valitsemansa tiedoston omalta tietokoneelta (MP3 tai MIDI). Toimii.
Ei kai se paljon maksa, mutta onnistuu myös kaapelin kautta jos hommaa kaapelin ja lataa Motorolan Mobile Phone Tools ohjelman jostain ja saa sen vielä toimimimaan. On jo henkimaailman hommia sen ohjelman toimiminen. Saattaa olla yhteys täysin poikki, sitten puhelimen uudelleen käynnistys avaa yhteyden ja voi siirtää ääniä/kuvia tietokoneen ja puhelimen välillä.
Kaapeliyhteys todella epävarma - itse sain lopulta toimimaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406953
- 323918
- 453290
- 402899
- 162672
- 372228
- 162176
- 412123
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482057- 391990