Olen nyt muutaman kerran kuullut tuon Anne Mattilan "Taivaan kartta"- nimisen laulun ja mun mielestä se on tosi hyvä.
Aikaisemmin en niin kovin ole noista Anne Mattilan biiseistä välittänyt, kun niissä on ne sanat olleet sellaisia että jankutetaan muutamaa lausetta esim. "Enkeleitä onko heitä" tai sitten vähän omituiset sanat esim. " Perutaan häät". Mutta tuossa "Taivaan kartassa" on kyllä nätit ja koskettavat sanat ja sopivan vaihtelevat. Sävelkin on tarttuva. Tässä laulussa kuulee ,että Anne todella osaa laulaa kauniisti ja soinnukkaasti.
Kovin paljoa en ole Anne lauluja kuullut, mutta niistä mitkä olen kuullut, niin just tämä "Taivaan kartta" on mun mielestä paras.
Taivaan kartta
2
434
Vastaukset
- näin se homma etenee..
Se tarvii vaan sopivan hetken ja kappaleen, niin olet myytyä naista.
Jos saat kuunneltua kappaleet
Viimeinen kyynel
Rannalla kyynelten meren
Aina jälki jää ja
Mennyttä aikaa,
Saatat alkaa olemaan Annesta toista mieltä.
Tämä on Annen paras levy tähän astisista, vaikken oikein ymmärrä kappaletta: 'VILLIINNYTTIIN.'
Reiskan kans se onb jotenkin väkinäinen. Ei mun makuun.
Ja nyt salille..
Mukavaa päivänjatkoa..
En ehi nyt käydä kirjautumisen kautta, mut tunnistatte minut PILTTUUNA - Saapas
Itseasiassa olen kuullut tuon biisin (ja paljon monia muita Annen biisejä) monia monia kertoja. Aina yhtä hyvän tuntuinen. Vaan niihän Annen (lähes) kaikki biisit ovat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016153
- 2123406
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!183335Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j663298Niin voimakkaat tunteet
Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi162515Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen
sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk242494Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.282353- 2702081
Puhe on halpaa
Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.441646- 251417