Heips!

tipu

Miksi en saa unta täyden kuun aikaan?
Enkä edes tiedä etukäteen milloin kuu on suurimmillaan. Ei ole tapana seurailla.
Harmillista sillä seuraava päivä töissä on raskas kun unta ei saa.
Selitys että kirkas ja valoisa taivas ei kelpaa, sillä usein kuu on ollut pilvessä täyden kuun aikaan.

4

639

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AROSUSI-09

mulla on tapana täysikuun aikaan hakea kaupalta mäyräkoira ja vetää se huiviin...Jos on työpäivä seuraava päivä.Ei se uni muuten tule,ennen kuin aurinko nousee.

• harvinaisen

oikeassa.:)
        Myös minä joudun turvautumaan täyden kuun aikaan alkoholiin, jotta saan nukutuksi...siltikin heräilee. Seuraava päivä menee sitten kuin unessa, jos ei saa nukkua yöllä.

• AROSUSI-09
        harvinaisen kirjoitti:

oikeassa.:)
        Myös minä joudun turvautumaan täyden kuun aikaan alkoholiin, jotta saan nukutuksi...siltikin heräilee. Seuraava päivä menee sitten kuin unessa, jos ei saa nukkua yöllä.

hakea se mäyris,kuin elää unessa seuraava päivä.Varsinkin jos on jotain vastuullisempaa tiedossa.Unilääkkeitä viitsi ruveta harrastamaan...tehoavatkohan noi edes..?

• juu u

minä en kanskaa saa unta täyen kuun aikaan.. musta tullee levoton ja haluttaa vaa seksiä koko ajan.. onko muilla samanlaisia ongelmia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5054
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      24
      4171
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2401
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2214
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1978
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1878
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1577
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1481
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1209
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1144
    Aihe