Tapaus on seuraava taulukon soluissa on sivujen linkit, miten saa solun taustan muuttamaan väriään, kun ollaan kyseisellä sivulla. Onko mahdollista? En haluaisi käyttää kuvaa. Entä näkyykö solun normaalin värisenä ja linkki toimii, jos selaimessa ei ole java päällä?
Kiitos, jo etukäteen.
Kuinka tehdään javalla
4
690
Vastaukset
- lisssu
Eli saat selville milla sivulla ollaan jollain taman tyylisella: window.location jota pitaa sitten verrata linkkeihin jotta tietaa minka solun varin vaihtaa.
Ja solun taustavarin vaihto.. katso sivulta
http://www.w3schools.com/htmldom/dom_obj_tabledata.asp
esimerkki "align the cell content in a single cell" mutta siis alignin sijaan bgColor. Edelleen pitaa tietaa minka solun vari vaihdetaan..
Mutta tassa minun vaatimattomat pennoset asiaan, toivottavasti auttavat eteenpain! - Ridge
Linkki
Linkki
Linkki- mikrotukihenkilo
Tuon saa myös CSS-määrityksillä
a:link { color:"#800000"}
a:visited { color:"#808000" }
a:hover { background: black; color: white }
Tuohon saa lisääkin määrittelyjä.. Sivulla oleva linkki näkyy ensimmäisen kohdan värillä, käyty linkki toisella ja kolmas tapahtuu kun hiiri on linkin yllä.
- Vastanneille!
Jos jollekin vielä tulee vinkkejä mieleen, niin kirjoittakaahan. Hyviä neuvoja tuli!
T: Alkuperäinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih445229Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5241770Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748