Rahdit ylös!

Trucker84

Käykäähän kaikki jotka on sitä mieltä että rahteja pitää saaja nostettua,laittaan kommenttia..,ite en ainakaa haluu "ilimaneestä aijaa" ei se oo nii mukavaa..

14

2453

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rattimatti

No perhana! Totta kai niitä pitää nostaa. Kyllä tällekin sektorille pitäis jotain jäädä käteen. Vuosia rahteja on poljettu. Eikö olis korkea aika saada kehitys positiiviseksi. Sekä isännät että kuskit on PALKKAKUOPASSA!

• isoo antti

Ei kai se niin oo rahasta väliä, kun saa vaan ajaa uusilla hienoilla motuuleilla!

• ny olis
        isoo antti kirjoitti:

Ei kai se niin oo rahasta väliä, kun saa vaan ajaa uusilla hienoilla motuuleilla!

aika nostaa hintaa ja sitä myötä arvostusta.Lii-
        kenöitsijät,kuljettajat ja asentajat ovat kyllä palkkakuopassa!Ei tätä alaa voi viedä kiinaan.
        Ala on yks parhaimpia..mutta jos sillä ei elä,
        niin ei sekään ole kivaa.

• mutta moni isäntä on itse polkenut hintansa niin alas, että kaikki ei sillä pärjää. Tai katteet jää niin pieniksi, etteivät enää halua yrittää. Kehitys ei muutu niin pitkään aikaan kun näitä rivistä lipsujia on. Ja herra tietää, että niitä riittää.

• puukuski kirjoitti:

mutta moni isäntä on itse polkenut hintansa niin alas, että kaikki ei sillä pärjää. Tai katteet jää niin pieniksi, etteivät enää halua yrittää. Kehitys ei muutu niin pitkään aikaan kun näitä rivistä lipsujia on. Ja herra tietää, että niitä riittää.

ku lunta vähä on aurailtu ja nuisa "kippihommisa
        leikitty", nii vähä on saatu näitten lähialueen
        (muutaman) auton yrittäjien kans (ehkä) mun mielestä? luotua tähän sellasta "henkeä" ,että
        kuukaan ei mieli "talakoolla tehä" ,siis näitten,
        jotka toimii samoisa hommisa täs lähialueella,ja
        joilla on max n.5 autoo..

• Trucker84 kirjoitti:

(muutaman) auton yrittäjien kans (ehkä) mun mielestä? luotua tähän sellasta "henkeä" ,että

Se ei oo helppoo..,ja aina välillä ku aurataksojaki on neuvoteltu,nii joku on ollut
        "putoamaisillaan" rivistä,mut on täs jotai "pientä kehitystä" ehkä ollu..

• semmoinen homma
        Trucker84 kirjoitti:

että jos yhdellä vaikka ei ole ajoja tiedossa ja joku tarjoaa että jos ajat halvemmalla kuin tuo toinen niin senhän tietää että ajaa se halvemmalla niin ei tarvii auton seistä

• wdwdv

vieläkö vanha kymppi per kilsa(alv 0%) on kova sana, jos ajetaan kilsasopparilla vaikka irtistä? jokunen vuosi sitten tuollaista ehdoteltiin mutta ois ollu sen verran työlästä "tavaraa", että olis saanu talkoilla tehrä...

• minä

Tuon km taksan minäkin haluaisin tietää. Mitä maksetaan esim. niille jotka ajavat Aholan ajoja. Olen vähän senlaista juttua kuullut että nihilistejä ovat...voiko kulujen jälkeen kuskille jäädä niistä tosiaankaan mitään???

• minä kirjoitti:

Tuon km taksan minäkin haluaisin tietää. Mitä maksetaan esim. niille jotka ajavat Aholan ajoja. Olen vähän senlaista juttua kuullut että nihilistejä ovat...voiko kulujen jälkeen kuskille jäädä niistä tosiaankaan mitään???

Ei välttämättä..

• sitä
        minä kirjoitti:

Työntekemisen ilo ja velat, kun vehkeet on loppu

• saman jo..

mutta menkööt.Ottakaas oppia Taksimiehistä(nuo
      valtiovallan suojelussa olevat,lue maanviljelys!)
      Kyllä nouse taksat virallisesti,ja valtio peesaa
      vielä!
      Onkos kukaan kuullut,että taksarit purnais kal-
      liista "löpöstä".Kalusto halpaa ja työ siistiä,
      ainakin jossain maaseudulla,voi tehdä sivuhommaa-
      ki.Eikä ole kilpailua.Ja rahat saa aina perittyä,
      virkavalta jeesaa.
      Nyt vois esim Transpointikin laitta takseja,on-
      han sillä K-autojaki kuristamassa henkihieveris-
      sä kamppailevaa kuorma-auto liikennettä!!

• mä vaa

Niinpä..

• Firmoihin

Olen sitä mieltä, että jokainen kuljetus liike pitäis pistää tarkkaan syyniin kerran vuodessa ja tarkastaa että kuskeille tosiaan maksetaan kaikki mitä tes määrää ja jos näin ei ole tapahtunut niin isännille mojovat rapsut ja kuiskeille takautuvasti. Tällä keinolla saataisiin huijarit pois alalta ja kilpailu tasavertaiseksi, kun ei isännät enää pysty polkemaan hintoja mielin määrin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      317
      8103
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      99
      6349
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      174
      3673
    4. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      70
      2390
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      38
      2386
    6. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      39
      2173
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      2166
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      196
      2014
    9. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      83