Rover 600Ti

APUA

Morjens kaikki.. Tota noin oliisi 99 620ti kiikarissa mutta uskaltaako sitä ostaa roverin..? lukennut että kansipahvi on arka asia ja myös että on mailman paras sekä paskain auto olemassa...? APUA aikuisten oikeesti onko hyvä hiljainen , pihi ajaa ja niin pois päin?

3

1385

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Roveristi

Hyvä ajaa se 600Ti on, ja mukavat varusteet vakiona, ilmastointi, s.kattoluukku, s.peilit, 4x s.lasit, s.antenni, nahka-jalopuu sisustus, abs, 2x airbag, Torsen -kitkalukko jne. Mukava yhdistelmä perheautoa ja voimaa. Tiedossa on eräs tapaus, jossa omistaja nostatti ahtopaineita ja lastutti 600Ti:sä, sai siitä 245 hv.

Kovin hiljainen se ei ole, tai ainakaan se mitä itse ajoin, rengasmeteli oli aika kova. Tosin siinä oli aivan loppuun ajetut jotkut halvat kesärenkaat, jotka varmasti vaikuttaa asiaan. Silloin tiedustelin E-Suomen suunnalla olevista liikkeistä jotka ovat erikoistuneet ko. automerkkiin, kertoivat 600:sen olevan todella vähänvikainen auto.

Kansipahvista sinun ei tarvi murehtia, se ei koske tuota T -sarjan moottoria (400:ssa 2 litrainen ja 600:ssa 2 litrainen turbo). Ko. ongelma on vain noissa 1.4, 1.6, ja 1.8 litraisissa bensamoottoreissa ja juontaa historiansa ajalle jolloin bemari oli isäntänä talossa, ja määräsi kustannusten alas saamiseksi kannentiivisteen ohjaritapit muovisiksi teräksisten sijaan. Onneksi uuden tiivisteen mukana tulee sentäs teräksiset tapit mukana. Ongelmaa ei ole enää näissä "facelift" malleissa, joissa on nelivalomaskit (Rover 25 ja 45) jotka tulivat sen jälkeen kun bemari on merkin pois myynyt.

Itellä on tällähetkellä Rover 420, ja ennen sitä oli Rover 200 ja sitä aikaisemmin oli Rover Metro (ratti väärällä puolella) ja Roverin SD1. Täytyy sanoa ettei minun ainakaan tarvi merkkiä siksi vaihtaa, etteikö ne pelaisi.

• rover 600ti

Jaa ainut huono puoli on varmaan myydä se auto eteen päin.. Mutta taidan tehdä kaupat Roverista vaikka se on englantilainen auto. Vauxhallit sun muut

• mmkpm

En pitänyt, kovaääninen ja halpa sisusta. Sehän on accordin kori. 200hv ei tuntunut missään..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6885
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3888
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3270
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2652
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      35
      2063
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2033
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1942
    Aihe