Moooi!!Ostetaan hyväkuntoiset/uudenaikaiset melkouudet Laskettelusukset monot!..sauvoja ei tarvia,maxim hinta:160e yhteensä! jos kiinnostaa......Lähettäkää viestii,tänne palstalle ja mun sähkäriin.
Ostetaan laskettelusukset!
7
2875
Vastaukset
- play-boy90
1, Olisit laittanut viestisi ostetaan palstalle.
2, Unohdit laittaa s-posti osoitteesi jos siihen vastauksia haluat.
ja jos haluta melko uudet ja hyväkuntoiset, niin budjettisi on luultavasti hieman liian pieni.- Miraz]
jAAHAS...en kato tiennykkaa :O SIIS OHO.(NO TIESIN MÄ) NO HEI TOI OLI ZOUKKi!siin maximihinta.250eKAIKILLW TIEDOKS VAAN!
- play-boy90
Miraz] kirjoitti:
jAAHAS...en kato tiennykkaa :O SIIS OHO.(NO TIESIN MÄ) NO HEI TOI OLI ZOUKKi!siin maximihinta.250eKAIKILLW TIEDOKS VAAN!
Vielä ku laittasit sen sähköposti osoitteesi, niin saattaisi hyvä tulla... Ja opettelisit kirjoittamaan.
- KOO2
play-boy90 kirjoitti:
Vielä ku laittasit sen sähköposti osoitteesi, niin saattaisi hyvä tulla... Ja opettelisit kirjoittamaan.
Sähköpostiosoite on yhdyssana... URPO!
- jake..........
KOO2 kirjoitti:
Sähköpostiosoite on yhdyssana... URPO!
mull olis 140-150cm pitkät
"nykysukset" merkki on rossignol,väri on sellanen kulta/valkoinen myynnissä myös cc:n lauta jos kiinnostaa,sukset 240e ja lauta 250e
jos kiinnostaa ni laitappa viestiä: jaakko.vuorinen@hotmail.com
- Paukku
Hei minulla olisi yhden talven käytetyt salomonin temppu sukset ( sewentwenty ). Monot löytyy ja sauvat. Suksissa myös Salomonin lukot. Ei pahoja naarmuja pohjissa. Hintana pietän 200e ja 1000e paketti oli kun ostin.
045 120 1375 - Anonyymi
Niko k tässä Moi olisi erikoiset sukset 43-44 monoilla ne ovat tavallaan temppu sukset 140 cm ei twintip helvetin hyvässä kunnossa ilmoittele 0401927439
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225154- 254338
- 272461
- 342244
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174