voisko joku ehdottaa hyviä asanoita korkeaan verenpaineeseen.Onko jooga hyväksi siihen?
verenpaine
3
785
Vastaukset
- parasta
Hyvä asana verenpaineeseen on lootusasento. Mietiskely on hyvä sellaiselle, jolla on korkea verenpaine.
Sinä etsit hokkuspokkus-konstia, kun ajattelet, että jokin asana voi poistaa korkean verenpaineen. Sanohan minulle, mikä aiheuttaa korkeaa verenpainetta! Itse en sitä tiedä sen tarkemmin, enkä siksi usko, että on nopeaa tietä sen parantamiseen. Mutta mietiskely on hyväksi kaikkiin vaivoihin. Se rauhoittaa mielen ja loihtii esiin todellisen minän. Ajattelisin, että kaikki terveydelliset ongelmat johtuvat siitä, että olemme etääntyneet todellisesta minästä.- minä
on peräisin aikaisemmasta epäterveellisestä elintavoistani, josta olen päässyt aika hyvin eroon.
En etsi hok.pok.konstia, vaan harmoonista symbiota
vaihtoehto- ja koululääketieteen välille.
Kiitos kuitenkin meditaatiovinkistä.Täytyy kattoo
jos löytys joku sopiva tekniikka aloittelijalle. - Ahaaelämys
minä kirjoitti:
on peräisin aikaisemmasta epäterveellisestä elintavoistani, josta olen päässyt aika hyvin eroon.
En etsi hok.pok.konstia, vaan harmoonista symbiota
vaihtoehto- ja koululääketieteen välille.
Kiitos kuitenkin meditaatiovinkistä.Täytyy kattoo
jos löytys joku sopiva tekniikka aloittelijalle.Mulle tuli kerran meditaation jälkeen tai ennen sitä, en nyt muista kumminpäin meni, että mun täytyy lopettaa tupakointi ja että lopettaminen tuntuu hyvältä. Olen siitä asti ollut ilman. Ei kannata odottaa ihmeitä, mutta joskus niitä vain tapahtuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477715
- 334273
- 573745
- 503210
- 172906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons682632- 642508
- 572444
- 402349
- 162296