joo, mutta miettikääpä tätä!!!
Miten se lapsellinen temppuileva pelle (ilkka jääskeläinen) voi olla jo niin pitkällä tässä kisassa!!!!???kertokaa se mulle, niin ehkä tajuan.
Kertokaa nyt ihmeessä...
LyNXX
2
249
Vastaukset
Minä tiedän tähän täydellisen vastauksen!!! KAIKKI TEINIXIT JA PIKKU TYTÖT ÄÄNESTÄÄ SITÄ!! joten samaa voisin mieki kyssyy mitä hittoo ne siinä näkee.. se lesottaa liian paljon lavalla ja on muutenkin aika omituinen etenkin sen ääni ei oo mittää hyvvää laatuu.
- timbba
jaa-as..senku tietäs niin olis viisas mies!mie olen kans samaa mieltä et se on pellein jätkä ketä mieolen nähny koko idols historiassa...kusi noussu kaverilla kaiken lisäksi päähän!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197546Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista786604- 955264
- 524615
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494266- 2304159
- 444095
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283948- 583080
- 482576