Onkos kellään (huonoja) kokemuksia keski-Euroopasta tuodun Jagen soveltumisesta Suomen pakkasiin.
Tuonti-Jagge
5
2435
Vastaukset
- ainakaan minulla
hyvin on toiminut
- 40hbj43rvk24okr+9
Hyvin on minullakin toiminut. Laitoin moottorilämmittimen, vaihdoin varmuuden vuoksi jäähdyttimen liemet ja myös jarrunesteet. Jagge toimii siinä, kuin muutkin autot. Tulee se talvi Saksaankin.
- Vastatuuli
Hei!
Toinen talvi menossa Jagge XJ40:llä ja siinä se kulkee kun muutkin takavetoset. Itselläni on harvinainen malli ilman penkinlämmittimiä, mutta auto lämpiää mukavasti. Minä olen usein ihmetellyt tätä Suomiauto/tuontiauto keskustelua - siitä hyötyy eniten suomalaiset autokauppiaat, jotka lienevät lanseerannutkin termin "Suomi-auto". Keski-Eurooppaan siis myydään tyhmille saksalaisille huonompia autoja kuin viisaille suomalaisille - vaikea uskoa!
T:Vastatuuli - BRG
Voi olla haittaa jos autossa ja kuskissa on seuraavat 3 ominaisuutta:
- takaveto ja automaattilaatikko, niinkuin näissä autoissa yleensä on
- ei luistonestoa, puuttuu yleisesti Saksan autoista
- halu ohitella talvellakin
Eli kun ei luistonestoa ja painaa tallan pohjaan, niin XJ heittää pykälää pienemmälle ja taka akselille kertyy sen verran vääntöä, että perä ei meinaa pysyä paikallaan. Vaatii jonkin verran rattimiehen taitoja verrattuna nykyisiin EPS viritelmiin.- BRG
OOPS, EPS, ABS, SAP, ESP, UPS or what ever...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254378
- 272501
- 342264
- 372008
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184