Kuka kirjottaa nimensä adressiin? Tiputetaan Katri ulos kisasta! Katri on yksinkertaisesti huonoin kisassa.
Mä voin alottaa.
ADRESSI:
poispoispois
KATRI ULOS KISASTA -adressi
21
1202
Vastaukset
jos se mitään auttaa...
- poispoispois
Ok.
- poispois
Kalastella äänestäjiä mukaan soittorinkiin. Mä haluan Katrin ihan oikeasti pois kisasta!!
- poispoispois
En yrittäny mitään soittorinkiä kalastella! Tarkotin, että äänestettäisiin muita jatkoon.
- tylsä.
Vaikka kuinka yrittäisin muistella niin en muista yhtään miltä Katrin ääni kuulosta koska se ei jää mieleen. Toisin Hennan erikoinen sointuva ääni soi päässäni vieläkin samoin Peten.
- poispoispois
Kerranki joku on samaa mieltä!!
- poispoispois
ADRESSI:
poispoispois
Zip1 - harry-fani
voin kans kirjottaa nimeni siihe adressii .KATRI ULOS IDOLSISTA!!!!! KATRI ULOS ULOS ULOS !!!
SE LAULU FINAL COUNTDOWN(EN OO VARMA KIRJOTETAANKS SE TOLLAI) ON HYVÄ MUT KATRIN ÄÄNI PILAS SEN LAULUN!!!! - lilli
Jos te voisitte paljoa vaikuttaa siihen,että Katri tippuu,niin vaikuttaisitte,mutta kun ette voi!Suomessa on niin monta Katri-fania,jotka häntä äänestävät.Nähtiinhän se jo viime Idolssissakin,vaikka lauloi aika kehnosti.Jos pitäisikin äänestää sitä,jonka toivoisitte putoavan,niin silloin teillä olisi vaikutusvaltaa,mutta sitä teillä ei nyt ole!Niin,ja kertopaaka kaikki myös,se jotka laittavat nimensä tähän listaan,että mitä teillä on katria vastaan?Eikö hän muka laulanut hyvin sitä Stellan "pistettä" silloin semifinaleissa?Ei sitten mitään Blondi-juttuja,eikä sitä,että hän mokasi viime finalissa.Täytyy katsoa kokonaisuutta.Ja se että hän olisi muka tavallinen-pyh!Angneskin on kuin mikäkin Hanna Pakarisen kopio..!
- 111
olisko katri ollu kolmas putoaja.???
- ylävireiseksi menee
nuotin vierestä meni katrilla viimeksi pahemman kerran, ja sitä edellisellä kerralla lauloi ylävireisesti. Eihän se osaa ollenkaan. Ihan kamala ääni. Siksi se joutaa lähteä kisasta pois. Henna laulaa täydellisesti, mutta on idoliksi liian nuori, siksi äänestän Peteä ja Agnesia.
- aatteeseen
Katri on TYLSÄ.
- Katri-fani
niin tulisi hupaisa, seuraava Idols-jakso!
- Jepsa
Katri on huono! Se on liian ylväs ja itsekeskeinen, eikä muutenkaan persoonallinen :/ KATRI ULOS KISASTA HETI!
- dvSDSDV
joo tollaset anna eeriksonin matkijat poispoispois potkitaan.....yhyy oon surkea vaan kosk mull on nikat kipeet yyyyyyyyh!!!
- puSUNEN
no se on aika kauhea. menis metsään vaikka sieniä keräämään, turhaa aikaa kuluu kun se laulaa..
- Zenn
KANNATETAAN! KSNNSTETAAN! KANNATETAAN!
katrii on ylistetty niin paljon että mähaluun sen ulos ihan vain sen takia hahahhahha - oulusta
Ei osaa laulaa kuin nuotin vieretä Maito junalla kotiin
- KatriFani...
KATRI ON JUST IHAN PARAS!!! JA SEHÄN MUUTEN VOITTAA!!!!!!! JOS SÄ HAUKUT KATRII HUONOKS NIIN MÄ EN KESTÄ YKSINKERTAISESTI SITÄ!!!! ETTÄ ÄLÄ SINÄ HAUKU KATRIA!!!!
- t. Minna-Leena
Meidän perheestä ilmoittautuu heti viisi henkilöä. Me äänestämme Agnesin ja Peten voittoon!!!
- poisja pian
Yäk katri pitää heittää pihalle kisasta, ilmotan meidän perheen kaksi jäsentä kannattamaan Peteä! Petellä jalat maassa ja vire kohdallaan.
Katri on säälittävä selittelijä, pissa yläpäässä, yrmeä, koppava ja kovanaama, yäk!!!
Ja isi oli todella iltalehdessä puolustamassa selittelevää tyttöä tyyliin; katri valitteli myös minulle niskakipujaan, voi looserityttö, mitä touhua!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016153
- 2123406
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!183335Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j663298Niin voimakkaat tunteet
Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi162515Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen
sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk242494Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.282353- 2702081
Puhe on halpaa
Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.441646- 251417