Rapu - nouseva skorpioni.....

kus

Siis paljon nousu/laskuvetta tiedossa... Tuttavani sanoi etta yhdistelma on mielenterveydellisesti vaarallinen ja hyvin ristiriitainen... Kuulisin kuitenkin myos mielellani jotain positiivista!

Mikahan merkki jaksaisi tallaisen vesielaimen kanssa pidempaan elella?

5

1008

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oinatar

Tunnetta sinusta löytyy. Elät kenties tunteella ja kaipaat fyysistä läheisyyttä ja hellyyttä kovasti. Olet seksuaalinen olento joka saattaa ajoittain olla liiankin kiltti. Et tee itsestäsi numeroa, avaudut vasta kun luotat todella johonkin ihmiseen. Loukkaannut kenties helposti ja muistat pitkään jos sinua on loukattu.Olet lojaali ja hyvä kuuntelija. Menikö oikein?

• Leijona

Leijona ja nousu skorppari

• fire

Olen myös rapu ja nouseva skorppari. Tunnistan itseni kuvauksesta, ja olen huomannut että ajan myötä olen muuttunut enemmän "skorpionimaiseksi". Saan usein hillitä itseni, koska suurella innollani melkein pelästytän haluamani miehen. Pienikin väärä sana jää minulle muistiin, ja voin miettiä sitä viikkoja. Etsin läheisyyttä ja intohimoa.

• gemm

...luulen että yhdistelmä on mielenterveydellisesti vaarallinen kaikille muille kuin sinulle. :)tosin meidänhän pitäisi olla herkkiä kritiikille mutta kyllä sitä annetaan vähintäänkin samalla mitalla takaisin jollei pahemminkin!
      minä olen ainakin hyvinkin tyytyväinen itseeni mutta muilla suuria vaikeuksia...enhän minä nyt mikään maailman yksinkertaisin tapaus olekkaan kun on sattunut rapu aurinko merkiksi ja skorppioni nousevaksi!

vaikeaksi tapaukseksi väittävät mutta kai jonkun täytyy olla ;)

• rapuskorppari

Itse asiassa nuo merkit ovat harmonisessa suhteessa, eli aurinko (rapu) - spiritti - ja ulkoinen olemus (skorpioni) pelaavat suht hyvin yhteen. Ristiriidat tulevat sitten varmaan muista jutuista kartallasi. Itselläni probleema on siinä, että venus ja merkurius ovat leijonassa - täysin keskitaivaalla neliössä askendenttiin. Skitso olo sikäli, että ilmaisuni on leijonamaisen pontevaa, vaikka tuntemukset syvääluotaavia :) (etenkin kun kuu-merkkikin on vielä skorppioni). No, jokaisen on ristinsä kannettava. Omalla kohdallani koen kuitenkin, että sisäinen maailmani on balanssissa sinänsä, mutta ulkoinen maailma aiheuttaa kaikkein vaikeimmat haasteet - kuinka pääsen toteuttamaan sisäistä kutsumustani?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5184
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4368
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2481
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2264
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1998
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1918
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1597
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1531
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1257
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1174
    Aihe