hirvikolari

sanna

Ajoin eilen hirven kanssa yhteen..mulle ei onneks, pieniä venähdyksiä lukuunottamatta, tapahtunu mitää..hirvi kuoli ja auto on romuna...se oli tosi järkyttävä kokemus...sitä tietä en taida uskaltaa pimeellä enää ajaa, ainaka pitkiin aikoihin...

6

1050

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on syytä

ajaa pois pian! Muuten rupeat pelkäämään ja se ei ole hyväksi.

• onnekas

niin minäkin ajattelin hirvikolarin jälkeen mutta ei se enää häiritse. vaan ei sitä kannata koskaan kokonaan unohtaa. se vaan pitää ottaa opiksi mitä siellä voi aina käydä. kaikki ei aina ole itsestä kiinni.

• Muuten rupeaa jännittämään. Ja se ei ole hyväksi :)

Hyvä ettei Sinulle tapahtunut sen pahemmin

• sinivilkku

ajamaan vaan heti kun on mahdollista ja aja sen paikan ohikin. Kyllä se siitä.

Onneksi selvisit noinkin "vähällä"....

Tsemppiä!! :)

• Sami_

Nyt ymmärrät mitä voi tapahtua, otat piemeässä ajamisen paljon tarkemmin, et aja liian lähellä toisten perässä, et touhua muuta ajaessa ja otat hirvivaroitus merkit vakavasti. Ikävänä puolena tulee se että perässä roikkujat alkaa vituttaa ihan suunnattomasti ja sumuvalopellehäikäsiät ottaa aivoonn.

• Kolarissa..

itse en ollut hirvikolarissa, mutta mielestäni pelkotilaa voi verrata.
      ajettiin kirkkaana kesäpäivänä pikatietä 100km/h (avopuoliso ajoi, itse olin "pelkääjänä").
      Eteen kääntyi suoralla tiellä auto. Oli siis kääntymässä meidän kaistan yli pikkutielle. Siinä sitten jarrutettiin 18m ja sitten törmättiin. Kenellekkään muulle ei onneksi käynyt mitään, mutta itse sain turvavyön takia( kiitos sen, olen elossa) rintalastamurtuman, nilkoistani repesi nivelsiteet, hampaita korjailtiin.. Puhumattakaan sitten henkisestä puolesta!!

Pelkäsin vajaan vuoden olla kenenkään muun kyydissä, itse sain n. 2kk kolarin jälkeen kortin, en luottanut enää yhteenkään autoilijaan ja jatkuvasti pelkäsin kolmion takaa tulevia jne. Sain tuosta myös aikamoisen hirvikammon!!!

Nyt jo traumat läpikäyneenä, voin sanoa, että oma pelkoni lähti kulumalla ja puhumalla asiasta paljon. Kolarista on nyt reilu vuosi, mutta edelleen pelkään välillä toisten kyydissä. Ennen kolaria en pelännyt siis laisinkaan!

Pointtini on siis se, että pyri puhumaan asiasta paljon!! Se helpottaa! Ja kannattaa ajaa kolaripaikan ohi, myös pimeällä!

Zemppiä sulle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      108
      6917
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4431
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      48
      3826
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3522
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3508
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      188
      3455
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2959
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      67
      2664
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      46
      2501
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13