Paint Shop Pro, mistä?

hölmö :D

Eli, mulla on ollut koneella Paint Shop Pro 8 ja 9, jotka ovat olleen trial versioita. Sitä uusinta Paint Shop Pro X (tai 10) en saa koneelle kun mun windows on Me, ja ei tolla pelitä (jos ihmettelette miksi, niin aika vanha kone ja xp tuskin toimii.. tai jos toimii on pirun hidas..)

Eli siis kysymys kuuluukin, mistä saisin tämän Paint Shop Pro:on esim. 7,6,5.. onko näitä edes? Jos on vain trial niin ok.. Kaikista mahtavinta olis jos joku tietää mistä ton ohjelman saisi loppu iäkseen koneelle (paitsi kaupasta..) Mikä tahansa käy, paitsi se uusin :)

Kiitos!!

12

8427

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omaksi

Paint Shop Pro 7:n laillisen version saa parinkymmmenen punnan hintaan ( postikulut)
      esim www.amazon.co.uk :n verkkokaupasta.

Myös Saksan www.amazon.de :stä saattaa löytää vielä engl.kielistä versiota suunnilleen samaan hintaan.

PSP 7 on aika lailla kevyempi vanhalle koneelle kuin 8- ja 9-versiot.

Corelin uusi X-versio on puolestaan paljon pari aikaisempaa kevyempi ja joutuisampi: todella hyvä.

• Pelrselrele

Siis mitäähhh??? vastahan julkastiin eka PSP ja nyt jätkä tulee änkyttää jostai PSP 7, 8 ja 9!! LOL, taitaa olla jätkä eksyny väärälle vuosisadalle xD. Tällä hetkellä on vain se ensimmäinen Sony PSP, kerohan vaikka samantien PS6:sta (PlayStation 6) taikka Xbox 1080 xDxDxD. No joo joo, kyllä mä ymmärsin, teki vaan mieli pistää näin =)

• `nlli
        Pelrselrele kirjoitti:

Siis mitäähhh??? vastahan julkastiin eka PSP ja nyt jätkä tulee änkyttää jostai PSP 7, 8 ja 9!! LOL, taitaa olla jätkä eksyny väärälle vuosisadalle xD. Tällä hetkellä on vain se ensimmäinen Sony PSP, kerohan vaikka samantien PS6:sta (PlayStation 6) taikka Xbox 1080 xDxDxD. No joo joo, kyllä mä ymmärsin, teki vaan mieli pistää näin =)

hahaha , vittttu oot pelle -.-'''

• olisi tosi kivaa

jos joku antaisi mulle loppuelämän ajan 1000e joka kuukausi. mutta kuka antaa? miksi sinun pitäisi saada ilmaiseksi tuote, joka maksaa...

Varsinkin kun tuotteen hinta on noin 100 e.

• teknopupu
    • kysyjä2

onko tuo ohjelma ilmainen??

• hiii

ei

• vovitunvittu

7000 katsojaa tällä paskalla mitä helvettiä?

• ernfehlt
    • ghjkl4

MUiostaako kukaan mihin versioon asti psp OLI ILMAINEN?
      Jasc myytiin vuonna 2004, olisko siihen saakka?

Itselläni on ollut ilmainen vesio käytössä ja joku versio oli aikoinaan muistitikun mukana lahjana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7065
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3968
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      47
      3401
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2968
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2746
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2127
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2088
    Aihe