Eikö tuossa puhelimessa todellakaan ole näppäinlukkoa?! Uskomatonta...kuinka mä sitä taskussa kuljetan, ettei mene kamera päälle vahingossa...Ei oo ihan loppuun asti suunniteltu juttu.
Ja puhelimella ei vissiin sitten saa videokuvaakaan tallennettua...siis niin että itse kuvaa... :(
Paskan möivät.
Motorola
3
1171
Vastaukset
- nono
on siinä näppäinlukko ku näppäilet sen päälle.lue ohjekirjasta miten. se ei ole automaattinen.
- näppislukkoa...
Missä muka on näppäinlukko? Siinä on kyllä ns. puhelinlukko, eli et pysty avamaan puhelinta (virrat laitettua päälle) ennenkuin näppäilet suojatunnuksen, mutta näppislukkoa ei ole!
Enkä ole saanut WAPpiakaan toimimaan, vaikka DNA on jo 2 kertaa lähettänyt mulle asetukset...Ei motorola taida olla kovin yleinen merkki suomessa, joten hankala myös saada apua ongelmiin. - minä
näppislukkoa... kirjoitti:
Missä muka on näppäinlukko? Siinä on kyllä ns. puhelinlukko, eli et pysty avamaan puhelinta (virrat laitettua päälle) ennenkuin näppäilet suojatunnuksen, mutta näppislukkoa ei ole!
Enkä ole saanut WAPpiakaan toimimaan, vaikka DNA on jo 2 kertaa lähettänyt mulle asetukset...Ei motorola taida olla kovin yleinen merkki suomessa, joten hankala myös saada apua ongelmiin.onhan se vähän paska, mut kyl siihen tottuu. se lukitseminen on vähän turhan hankalaa, mutta avaaminen on vaan läppä auki ja avauskoodi...perus koodi 1234 tulee jo aika automaattisesti. Ja se, mikä on se hölmöin, että jos joku soittaa sulle, ni vastatakseen pitää antaa se koodi eli avata puhelin ja sitte vasta voi avata puhelun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406973
- 323938
- 453320
- 402929
- 172706
- 372238
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010