Mistähän tietokoneen osasta löytyy se rekisterinumero, joka on syötetty käyttöjärjestelmään Windows 98 SE:n asennuksessa?
Kone on ostettu käytettynä ja käyttöjärjestelmä tuli mukana ilman asennuslevyä. Olisi hyvä saada tietää, millä rekisterinumerolla Windows 98 SE on pantu tietokoneeseen.
rekisterinumerosta
4
509
Vastaukset
ohjelmalla näkee tuon ProduckKeyn jota varmaan tarkoitit tuolla "rekisterinumerolla".
Ohjelma löytyy netistä hakukoneella.- windows 98se
Avaa ohjelma regedit eli.Käynnistä\suorita\kirjoita laatikkoon:C:\WINDOWS\REGEDIT.EXE Kun regedit on käynnissä selaa seuraavaan kansioon:Oma tietokone\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion
Siellä kohta ProductKey sen yläpuolella on kohta ProductId mikä taas nakyy oma tietokone ominaisuudet yleiset välilehdellä- löytäjä
Kiitos vastauksista. Löysin ProductKey-numerokirjainsarjan tuosta kansiosta Etsi-toiminnon avulla.
- hankanukur
Tämä neuvo tuli minullekin tarpeeseen.
Tietäiskö Guru, miten löydän vastaavat tiedot
myös XP:ssä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa662379En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos331755- 101604
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741565Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly161525Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681387- 1061131
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91084- 201009