sokea metsuri

meni työ haasttatteluun

työn antaja ihmetteli miten sokea erottaa puu lajikkeet, sokea hajun avulla, tehtiin testi oli mäntyä koivua ym, ja kaikki löytyi, johtajilla oli ollut juhlat edellisenä iltana ja heillä oli venäläinen ilo tyttö mukana ja ajattelivat tehdä pienen kujeen sokealle, pyysivät ilotytön pöydälle ja housut pois, pyysivät metsuria tarkistamaan mikä lajike, metsuri haisteli ja vähän ihmetteli kunnes haistoi toiselta puolelta, niin se keksi että sehän oli vanha silli laivan paskahuusin ovi. heh heh

4

5229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minulle?

Mikä on yhdyssana?

• sinulle pilkun nussija

luulin, että tämä on vitsi sivu, eikä mikään pilkun nussijoiden sivu. PS korjaisitko, jos kirjoitin tämän väärin.

• kröhöm.......
        sinulle pilkun nussija kirjoitti:

luulin, että tämä on vitsi sivu, eikä mikään pilkun nussijoiden sivu. PS korjaisitko, jos kirjoitin tämän väärin.

Tässä on tekstisi vähän parempaan muotoon kirjoitettuna. En mene takuuseen, onko tämäkään ihan kieliopillisesti oikein, mutta uskallan väittää että tätä on huomattavasti miellyttävämpi lukea kuin sinun tekstiäsi.
        Minun näppäimistöstäni löytyy jopa piste.

Työnantaja ihmetteli, miten sokea erottaa puulajikkeet toisistaan. Sokea vastasi: "hajun avulla".

Tehtiin testi, jossa oli mäntyä koivua ym. puita, ja kaikki sokea tunnisti.

Johtajilla oli juhlat illalla ja siellä oli Venäläinen ilotyttö mukana.
        Muut työntekijät ajattelivat tehdä pienen kujeen sokealle ja pyysivät ilotytön pöydälle, ottivat tältä housut pois ja pyysivät metsuria tarkistamaan, mikä lajike oli kyseessä. Metsuri haisteli ja vähän ihmetteli, kunnes haistoi toiselta puolelta. Silloin hän keksi: "Sehän on vanhan sillilaivan paskahuusin ovi!"

• wery goot
        sinulle pilkun nussija kirjoitti:

ei oo pilku nuss-sijoiden sivu .lainkaan.tää onvistsi sivu vaan,moro?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6983
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3330
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2939
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2716
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2143
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2077
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2048
    Aihe