Pertun kisaketju keräsi 200 vastausta 37 minuutin aikana... Pertulla siis palstalla aktiivisimmat kannattajat tällä hetkellä.
And the winner is PERTTU
44
14462
Vastaukset
- herrr
....ja se suuresti cesaria harmittaa...mutta paras voittakoon myös torstaina, siis kaikki pertun fanit, äänestetään perttu voittoon!
- Eeros30
kävi miten kävi, Marin pystypeppu on ihana.. Odotan aina sitä hetkeä sunnuntaista kun Mari kääntyy kohti skriiniä ja sanoo "täällä Mari BB-studiosta..."
- hesari pyrstön alla...
Taputtaa iloisesti Cesarin ilmoitukselle:::)))
- voipi olla...
että muutamalla kymmenellä tyypillä oli sopivasti joutoaikaa näin iltapäivällä lähteä mukaan tämmöseen hömpötykseen... tiedä häntä...
- hömpätykseksi
äkkiä kääntyy...voevoe!! Idea oli loistava...kerrassaan ja nyt oitis teilataan..suomalaiset on niin synkkää kansaa..
heheheheheeee
- neulamuikku
Lisääs cesari vielä yksi ääni minulta, en saanut kirjoitettua perttu-ketjuun....:)
perttu on oikeesti vaan niin aito ja hauska viihdyttäjä.. antti ei voita! se esittelee niitä posliini vehkeitä..
- kate
uppo_korkki kirjoitti:
perttu on oikeesti vaan niin aito ja hauska viihdyttäjä.. antti ei voita! se esittelee niitä posliini vehkeitä..
Kaikki äänestämään Perttua voittoon ennen torstaita...PERTTU VOITTOON!!!!
- arvaapas kun
on finaalilähetys käynnissä ;)
- Piitu
Torstaina nähdään miten miehen käy.
Itse toivon IsoAaaaaaaaaaan voittoa!! ;)
Perustelut voit käydä lukemassa Antin äänestäjien viesteistä.
Torstaina kakkonen onkin ykkönen! - PerttuTar
Perttu on paras hauska ja hauska mies.
Antti on toisiks paras!- viestikin
eksynyt mukaan :))
- Akkk
Perttu on vaan niin hyvä=)on oma ittesä eikä esitä mitää...äänestäkää kaikki perttua
- kisahan tämä oli
totuus paljastuu torstaina ja toivottavasti paras voittaa.
- gesarfani
toi oli hauska tuo ketjuilu..kiva ku laitoi semmosen alulle!
- t:ss
Jos noi olis kaikki ollu uusia aloituksia niin voi suomi24 järjestelmänvalvoja parkaa. Näin pitää toimia.
- Pertulle :)
Minen valitettavasti ehtinyt mukaan tuohon pikaäänestykseen, mutta tulkoon tänne sitten se ääneni Pertulle... :)
- huooh
Yksi Perttufani antoi 10 eri ääntä 10 eri nimellä, koska ovat samanlaisia juonittelijoita kuten Perttukin.
- Naurettavaa
No miä vittua se suo liikuttaa jos ihmiset ovat tehneet niin??.... Iha saman laisesti ois voinu tiinan ja antinki kohalla tehä, ja tää ei päätä big brotherin oikeeta äänestystulosta ni ei tätä pidä ottaa niii henk.kohtasesti joten äänestä sää vaa tiinaa ja anttii...kylhä puhelin äänestyksessäkin saa äänestää vaikka miljoona kertaa ni miks sit tosa ei sais......homo FEIKKI!..
- niin monta ääntä
kuin perheyrityksessä on työntekijöitä niih.
Ai muuten mistäs sinä sen tiedät niin varmasti.
"Yksi Perttufani antoi 10 eri ääntä 10 eri nimellä"
Oliskohan täässä tutkiskelun paikka?
- Sammakko
Täällä äänestäminen pelkästään ei kanna paljoakaan hedelmää.
- Perttu.Sucks
Selvästi nämä Pertun innokkaimmat kannattajat spammasivat ketjua minkä ehtivät. Jos tässä mafiaa tai salaliittoteorioita haetaan niin tosi läpinäkyvää oli!!
- mahollisuus..
myös antin ja tiinan kannattajilla..et painu pois siitä lietsomasta..
jooh näin on :D ja perttu viepi voiton :D :D
- dj-lamppu1
perttu perttu se aivan paras on tiina se itkupilli on on.perttu se kun voittaa perttu sen kun voittaa.antti se vain tulee toiseks tiiän se en.perttu or antti mä kannustan perttu. ketkä antaa äänensä pertulle ja ketkä antille?mutta uskokaa perttu is winner
- ON PARAS!
Perttu on paras! sanoo suoraan ja Terhi on läski
PERTTU VOITTAA!!! :) - Karpaasi
pertun Väki juMittaa koneen äärellä! heh!
- jenna
perttu jos et voita bbtä nii on ollu yleisösssä vikkaa onnee
- aikku861
Mä en todellakaan halua että Perttu alias puhevammainen hinttari voittaa kisan,mielummin Antti...
- musha
puhe¨vammainen¨¨(VIKAINEN)? hinttari? ok, miten vaan haluat. Hinttarithan ne naisten jyystämistä koko ajan ajattelevat... Millä tavalla puhevikainen jos saan luvan kysyä neiti?
Haluat siis, että vammaisten, lihavien, puhevikaisten tai muuten vain tavallisista (jollain tavalla sairaita) poikkeavien ihmisten haukkuja Antti voittaa? Kaikki ei ole sitä miltä TV:ssä näyttää: Antista näytetään vain parhaat puolet, koska hän on Bigbrotherin kiiltokuvapoju, unelmavävy (kyllä kelpaa suomen bigbrothervoittajaa näytellä ulkomailla, kun on olevinaan niin mallipoika-antti!). Sen sijaan taas Terhistä ja Tiinasta ollaan tehty suomalaisen naisen irvikuvia, ja Perttuakin yritetään tampata maan rakoon, minkä huomaa Mari Kakosta (joka on muuten surkein juontaja, jonka olen TV:ssä koskaan nähnyt elämäni aikana... puhuu epäselvästi, hiljasella äänellä, väärään aikaan, haastattelee omituisin kysymyksin). Hänen on todella vaikea myöntää, että Perttu on suosittu; hän mainitsee asiasta niin harvoin kuin vai voi, koska pelkää anttifanien "sortuvan" perttuun, tai innostavan faneja entisestään.
Perttu edustaa suomalaista miestä paremmin kuin antti, tätä mieltä olen. - akkk
haista sinä aikku pitkä paska...taidat ite olla puhevammanen...ihme tyyli etsiä jostakin ihmisestä vikoja...eiköhän sullakin jotain vikoja ole..vai oletko niin hevetin täydellinen...
- Nimetön
akkk kirjoitti:
haista sinä aikku pitkä paska...taidat ite olla puhevammanen...ihme tyyli etsiä jostakin ihmisestä vikoja...eiköhän sullakin jotain vikoja ole..vai oletko niin hevetin täydellinen...
Tottakai olen täydellinen...taisi osua pahaan paikkaan...hih
- jenninenni
PERTUN ON VOITETTAVA! NÄYTETÄÄN IINALLE, MINNALLE JNE. ETTÄ PERTTU KOKO HOMMAN VOITTAA, EIKÄ ANTTI! PERTTU ON PARAS TALOSSA!
- missukkahissukka
voitttaa,tiina itkee ja antti kaiveleee mu.ia tai nokkaansa:-/
- aikku861
jokaisella on omat mielipiteet ja olen sen käsityksen saanut että tänne ne omat mielipiteet voi antaa, joten turhaan ruikutatte!
- Perttuliini
Perttu olet ansainnut voittosi. Mulkku-Antti painukoon Sysmään.
- Suklaa
Siispä toivon, että ihana Terhi vie voiton.
- Perttu
...siis kun Terhi putosi jo...
- juusto
ihanaa terhi? what the f..k? ,sehän on ihan sairaan tylsää ja kamala..
- tiitu
Pertusta tehdään voittaja porukalla :)
Perttu on omaitsensä, ei esitä mitän vaan on luonnollinen, eikä puhu pahaa kenestäkään..ja Huom: Pertulla on käytöstavat hallussa, osaa kiittää ja muistaakin kiittää aina BB:tä ja katsojiakin :) on vaatimaton, eikä nosta hälyä, kuten esim. silloin alussa ku oli Pertun ruokavuoro niin jäi itse ilman kanaa, mutta kenellekkään ei edes maininnit asiasta vaan oli niinkuin ei mitään. Samoin pikkujoulussa, ei saanut kluin yhden lahjan ja senkin omansa..nostiko Perttu siitä äläkän? Ei..vaan oli niinkuin ei mitään.
Perttu jos kuka ansaitsee voiton, tuolla ihanalla luonnollisuudellaan.perttu on tosiaan luonnollinen tyyppi ja just sen takia ansaitsee voiton.. jotkut valittaa sitä, että ku perttu jankuttaa siitä ku on heppi kokoajan pystyssä mut sehän on täysin ymmärrettävää.. jos mä olisin 3 kuukautta etten olis kertaakaan pusseja tyhjentäny niin ei mullakaan mitään muuta olis mielessä.. tytöt ei tiiä mut se on ihan kauheen tuntuntusta..
- Nainen -68
Se on niin aito eikä yritä olla yhtään mitään muuta.
- Mikko m
Perttu ehdottomasti voittoon, se on kaikista aidoin, sanoo asiat suoraan eikä kieroile!!
- paska ohjelma
kylä on surkeata hommoaa!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506733Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6752915Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.971249- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721012
- 241911