Tarkoituksena on saada näkymään samat linkit useammalla sivulla niin että otsikoita voisi tarvittaessa muuttaa myöhemmin yhdestä tiedostosta.
Kiitos jo etukäteen :)
Miten linkit CSS:llä?
2
388
Vastaukset
- terppis
tuo taida onnata css:llä,sillä kun määritellään mielestäni sivujen ulkoasu...korjatkaa jos olen ihan hakoteillä.Tietokannalla tuo ainakin onnistuisi.
- tiiä.........
mut ei toi tosiaankaan onnistu CSS:llä.
Huonoja vaihtoehtoja on framet tai javaskripti. Hyvä vaihtoehto on joku palvelinpuolen skripti, esim. PHP.
Sinällään ihmettelen tota koko ongelmaa; jos sivujen rakenne on:
Etusivu
Minä
Galleria
Linkit
Vieraskirja
niin ei se kovin suurta työtä vaadi muuttaa kaikille viidelle sivulle tuota menu-osiota.
Toisaalta jos sivuja on PALJON, niin eihän tuollainen rakenne edes toimi - jokaiselle 2. tason sivulle tulee omanlaisensa navimenu.
Tai jos haluaa kaikille sadalle sivulle saman menun, niin eihän sekään ole ongelma edes pelkällä html:llä. Netti on pullollaan 'replace'-ohjelmia, joissa yhdellä komennolla saa muutettua menu-osuuden kaikissa sadassa html-tiedostossa.
ps. 'Back'-nappi on surfferin paras ystävä - itse en ainakaan eksy koskaan kiertelemään mitään ketunlenkkejä, vaan palaan aina takaisin klikkailemalla hiiren rullaa (=back in my conf).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225124- 254278
- 272441
- 342234
- 371988
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211237Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101164