vanha kuormaauton turbokone volvo td50b.
onko kenelläkään tietoa ko. myllystä?
kaikki oleellinen kiinnostaisi!
volvo td 50 b
4
2506
Vastaukset
- arska
Räjäytyskuvat saattas löytyä, tosin vapaastihengitävän vehkeen. Mikä vehe sulla on kyseessä?
- tietämätön.
minulla ei ole mitään muuta tietoa ko.myllystä
kun tuo tyyppi joka oli kyljessä. kyseiseen mottiin pitäisi tehdä marinointi ja laittaa puksuttamaan veneeseen. edes heppoja ja kuutioita ei ole tiedossa..
sen takia pitäisi onkia tietoa jostain ja paljon!! - arska
tietämätön. kirjoitti:
minulla ei ole mitään muuta tietoa ko.myllystä
kun tuo tyyppi joka oli kyljessä. kyseiseen mottiin pitäisi tehdä marinointi ja laittaa puksuttamaan veneeseen. edes heppoja ja kuutioita ei ole tiedossa..
sen takia pitäisi onkia tietoa jostain ja paljon!!Ainakin traktorikäytössä turbokone antaa 113-128hv,vääntöä 427-432Nm mallista riippuen ja se iskutilavuus on 5,13 litraa. Jos räjäytyskuvat kiinnostaa niin voin viikonloppuna etsiskellä?
- Anonyymi
vieläkö löytyy rajäytys kuvat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224234- 183236
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3982284- 271961
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391939- 341854
- 321649
- 151528
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681260- 121251