Ja taas kerran oon samassa tilanteessa. En voi unohtaa, vaikka teit sen mulle taas. Annoit toivoa jota ei oikeasti ollut, sanoit että kokeillaan, sulla oli ollut ikävä. Ja minä tyhmä menin ja kerroin sulle kaiken mitä oon sisälläni tän vuoden pitäny, syvimmät tunteet ja ajatukset. Ja sitten sä vaan ilmotat kylmästi että ei sulla ole aikaa, muuten kyllä haluaisit olla mutta kun harrastukset on sulle tärkeempiä, näin minä asian ymmärsin. Sillon yöllä kun lähin sun kämpiltä omalleni päätin, että en enää ikinä anna sun enkä kenenkään muunkaan miehen loukata mua. Pärjäähän tuota ilmankin, ja jos en kerta sua saa nii en halua muitakaan koska kukaan ei ole sä. Et vaan yksinkertasesti pysty tajuamaan että sun pitäs kasvaa aikuiseksi, et sinä saavuta mitään tolla asenteella. Mieluummin minä yksin olen ku jonku sellasen kans jota en rakasta. Enkä tajua miten sä et nää sitä, minkä kaikki muutki näkee; me kuulutaan yhteen. Mutta minä en ala sua nöyristelemään, mieluummin kuolisin. Ala nyt jo tajuta ettei tartte rautalangasta vääntää, mutta voinpahan sitte joskus naureskella sulle että "mitäs mää sanoin". Pidä nyt sitten perkeleen hauskaa niitten harrastuksies kans vielä ku kykenet.
Ehkä pitäis kaivaa se kuoppa..
Kiki
1
235
Vastaukset
- lksfäiht9
heh! hauska :p
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3218267Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1016513Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1753755- 772998
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402610- 452573
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222316- 1242301
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962054Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista281687