Taas Sucks Cesar ja Priestess

linjoilla samaan aikaan!

Tosi omituista että Cesar ja Sucks ja Priestess tulee samaan aikaan linjoille kommentoimaan... Välillä vaihtaa nimimerkkiä ja sit pikkasen muuttaa kirjotustyyliä että hämäis meitä Perttu faneja...

10

410

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perttu.perttu

Just joo. Joku ehti jo minuakin väittämään sucksiksi. Näin se homma etenee näemmä :D

Hyvä, että ainakin minä tiedän totuuden.

• Perttu.Sucks

Eli uskokoon alkuperäinen kirjoittaja mitä haluaa...

• noin???

eikö sinulla ole muuta tekemistä?

• käki

perttu on vaan niin lutunen

• Juu,kaikkihan me ollaan sama henkilö=).Ainakin minä yritän päästä varjobileisiin.Saa nähdä miltä toiset minäni näyttää=D...

• Joakim

Pallo on nyt Teillä hyvät herrat !

• Joakim

näyttävät sen selvästi todeksi. Sillähän siitä pääsette. Kuvia peliin esim.

• Ei ainakaan mulla tarvetta laittaa kuvaa profiiliin,mut eiköhän aika moni voi huomisen jälkeen todistaa.Vaik väliäkö tuolla...
        Itse et muuten edes ole rekisteröitynyt.Teehn se ja katotaan miltä sun kuva näyttää=).

• Pöördi
        priestess kirjoitti:

Ei ainakaan mulla tarvetta laittaa kuvaa profiiliin,mut eiköhän aika moni voi huomisen jälkeen todistaa.Vaik väliäkö tuolla...
        Itse et muuten edes ole rekisteröitynyt.Teehn se ja katotaan miltä sun kuva näyttää=).

kuitenkin on. Mutta peli on peliä, niin tämäkin.

• Voihan vitalis

sucksilla on ainakin 10 nimmaria, joilla hän pelaa. Parasta on se, kun hän kysyy toisella nimmarilla ja vastaa itsellen toisella. Resurssejaan voisi käyttää muullakin tapaa kuin näin. Mitähän Sucksin työnanataja sanoisi moisesta keskustelurumbasta ? Tuota viestimäärää ei voi tuottaa pelkästään vapaa-aikana ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      51
      2089
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1660
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1444
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      351
      1426
    5. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1364
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1305
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1098
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1004
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      972
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    Aihe