Auton vuoraus Teneriffalla

Netistä vai paikanpäällä

Jos ottais auton pariksi viikoksi, löytäiskö Americasista suoraan edullisemmin kuin netistä. Mites joku pikku pulju vai iso ketju? Onko kokemusta?

5

987

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aina laatua

että kannattaa ottaa aina auto isosta vuokraamosta, nuo halvat pikku vuokraamot ovat yleensä epäluotettavia ja jopa epärehellisiä

• cars

Me olemme vuokranneet useasti Teneriffalla ollessamme Nizacars vuokraamosta. Aina on ollut hyvä palvelu ja edullisemmat hinnat kuin monikansallisissa vuokraamoissa, pystyvät helpommin tekemän tarjouksia.

• tyranni

Kysyppä omalta matkatoimistoltasi mitä
      maksaa heidän kauttaan varattuna , itse
      varannut viimeaikoina näin ja hinnat ovat
      halvemmat kuin itse vuokraamalla , ensi
      talvena Tjäreborg/Avis

• Itse varasin auton Americakseen suoraan Finnmatkoilta, käyttävät Avia-nimistä vuokraamoa ja hinta 83 euroa/3 pv. Luulisi olevan luotettava vuokraamo, jos sitä TUI käyttää...vakuutukset ym kunnossa.

• TommyT

Minä ja kolme kaveria olemme menossa Tammikuussa Playa de las Americasiin, ja autonvuokraus kiinnostaisi. Ongelmana on että olemme toulloin kaikki 20-vuotiaita (vanhin täyttää viikon päästä 21), ja ymmärtääkseni vuokraamisen yleinen alaikäraja on 21 vuotta. Haluaisin tietää onko vuokraus kuitenkin jotenkin mahdollista, jos esim. pienempien vuokraamojen ikäraja voi olla alempi, tai jos jotkut firmat katsovat ikää sormien välistä... Infoa muista mahdollisuuksista, muista vuokrattavista ajoneuvoista tai esim. paikallisten bussien käytösta otan myös mielelläni vastaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      111
      7265
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      62
      5229
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4884
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4035
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      3986
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      222
      3873
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3588
    8. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      41
      3203
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      52