Jos ottais auton pariksi viikoksi, löytäiskö Americasista suoraan edullisemmin kuin netistä. Mites joku pikku pulju vai iso ketju? Onko kokemusta?
Auton vuoraus Teneriffalla
5
987
Vastaukset
- aina laatua
että kannattaa ottaa aina auto isosta vuokraamosta, nuo halvat pikku vuokraamot ovat yleensä epäluotettavia ja jopa epärehellisiä
- cars
Me olemme vuokranneet useasti Teneriffalla ollessamme Nizacars vuokraamosta. Aina on ollut hyvä palvelu ja edullisemmat hinnat kuin monikansallisissa vuokraamoissa, pystyvät helpommin tekemän tarjouksia.
- tyranni
Kysyppä omalta matkatoimistoltasi mitä
maksaa heidän kauttaan varattuna , itse
varannut viimeaikoina näin ja hinnat ovat
halvemmat kuin itse vuokraamalla , ensi
talvena Tjäreborg/Avis Itse varasin auton Americakseen suoraan Finnmatkoilta, käyttävät Avia-nimistä vuokraamoa ja hinta 83 euroa/3 pv. Luulisi olevan luotettava vuokraamo, jos sitä TUI käyttää...vakuutukset ym kunnossa.
- TommyT
Minä ja kolme kaveria olemme menossa Tammikuussa Playa de las Americasiin, ja autonvuokraus kiinnostaisi. Ongelmana on että olemme toulloin kaikki 20-vuotiaita (vanhin täyttää viikon päästä 21), ja ymmärtääkseni vuokraamisen yleinen alaikäraja on 21 vuotta. Haluaisin tietää onko vuokraus kuitenkin jotenkin mahdollista, jos esim. pienempien vuokraamojen ikäraja voi olla alempi, tai jos jotkut firmat katsovat ikää sormien välistä... Infoa muista mahdollisuuksista, muista vuokrattavista ajoneuvoista tai esim. paikallisten bussien käytösta otan myös mielelläni vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117265Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista625229- 954884
- 524035
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493986- 2223873
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283588- 413203
- 522809
- 412377