minkälaisia on nousevat skorpionit?? paljon erilaisia vastauksia tarvitaan joten kaikki vaan rohkeasti vastailemaan!!
minkälaisia???olemme??
4
880
Vastaukset
- Pransess
Skorpioni hallitsee sukuelimiä ja paksusuolta. Tästä lähdetään
- kalaskorppari
Aivan mahdottomia joskus...
mutta...meidät huomataan ja meitä halutaan!:))- namu
Me olemme erittäin seksuaalisia, olen nainen härkä, nouseva skorpioni, ja voisin varmaan olla nymfomaani jos kohtaisin oikeanlaisen miehen.
Huomaan kiehtovani miehiä, mutta usein ne lähtee karkuun kun tajuaa että minä olen aika vaativa ja en tyydyty ihan 4 minuutin pikaseksistä,haastetta miehelle.
Meissä on jotakin ihme säteilyä, vaikka ei olisi täydellinen kaunotar, niin jotakin kiehtovaa ja vetoavaa meissä on , sen tiedän.
Ihania naisia ! - näin on
namu kirjoitti:
Me olemme erittäin seksuaalisia, olen nainen härkä, nouseva skorpioni, ja voisin varmaan olla nymfomaani jos kohtaisin oikeanlaisen miehen.
Huomaan kiehtovani miehiä, mutta usein ne lähtee karkuun kun tajuaa että minä olen aika vaativa ja en tyydyty ihan 4 minuutin pikaseksistä,haastetta miehelle.
Meissä on jotakin ihme säteilyä, vaikka ei olisi täydellinen kaunotar, niin jotakin kiehtovaa ja vetoavaa meissä on , sen tiedän.
Ihania naisia !samaistun ylläoleviin lauseisiin leijona / nousu skorpparina =) Minkäs sille voit jos kiehtova olet? heh.. vaativa olen, mutta myös suvaitsevainen ja hyväksyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225564- 324900
- 292814
- 342374
- 372078
- 152028
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121611
- 231512
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons291489