Olisko tammi- helmikuus miitin tynkää ? tänne vois kirjoittaa ehdotuksia paikasta, ajasta ja päivästä
Tre miittiä ?
40
13454
Vastaukset
- M-24&Jennifef26
Olisko miittiä 28.1 teerenpelissä klo 20-------> kommentoikaa asiaa !!!!!!!!
- Sutsy
Ku mul ois niin ku syndet perjantain 13.1. ja oon sillo saapumas Treelle, niin tota, voisko sen siirtää siks?
- Linkki
Juu pitää pistää harkintaan kun ei tiedä missä viilettää tuolloin
- unelmavavy
Olenkin aina halunnut miittiin =)
- CurvyRedhead
unelmavavy kirjoitti:
Olenkin aina halunnut miittiin =)
Riippu tasan tarkkaan ketä sinne tulee, viitsinkö vaivautua ;)
- motorman
Vois taas vaihteeksi raahautua paikalle, siitä onkin aikaa kun viimeksi olen miittiin ehtiny/päässy...joten jos nyt sit olis aikaa tulla!!
- vw_juckis
jaa notta taas miitti :) ?
justhan moon siihe Galaxie centerin miittiin
13.1. ilmottautunu... kiirettä pitää :)
yritän tulla jos vaan ehdin ;) - pete_84
Mulla on muita menoja mutta tuskin mua tullaan siellä kaipaamaankaan :D
- SaPaRoSaNtRa
mä en tiä missä päin sitä on...mutta ei se pahaltakaan kuulosta :)
- candyce
ööööh. saatan uskaltaakin.
Elikäs siis teerenpelis 28.1 klo 20 ---->
varmaankin alakerrassa et tää koko iso lössi mahtuu sinne ;)- mimmi36
M-24Tre kirjoitti:
varmaankin alakerrassa et tää koko iso lössi mahtuu sinne ;)Jos sinne vain tosiaan pääsee..:)) se aina riippuu niin kaikesta..
- mirri27
M-24Tre kirjoitti:
varmaankin alakerrassa et tää koko iso lössi mahtuu sinne ;)ois kyl mukava tulla. autolla :o)
- Muisku79
M-24Tre kirjoitti:
varmaankin alakerrassa et tää koko iso lössi mahtuu sinne ;)Katsotaan, jos en tällä kertaa ole kipeenä... ja jos rahat riittää...
- velmu-setä
M-24Tre kirjoitti:
varmaankin alakerrassa et tää koko iso lössi mahtuu sinne ;)jos ei työt esteenä
M-24Tre kirjoitti:
varmaankin alakerrassa et tää koko iso lössi mahtuu sinne ;)tulossa ollaan =D
- Titi79
M-24Tre kirjoitti:
varmaankin alakerrassa et tää koko iso lössi mahtuu sinne ;)Taidanpa ilmaantua paikalle minäkin :)
- leidi78
M-24Tre kirjoitti:
varmaankin alakerrassa et tää koko iso lössi mahtuu sinne ;)mites ois London??
- TyttöTiikeri30
Taas ??
- NeitiVihreä
Saatan tulla, jos kerkiän. Todennäköisesti olen kyllä toisaalla tuolloin.
- Delffi
Heipä hei!
Kun kerran pitää kommentoida, niin kerrotaan. Eli tää työssäkäyvä ahertaja on töissä joka ikunen parillinen viikonloppu eli käytännössä seuraavat viikonloput käyvät:
6-7.1
20-21.1
3-4.2
17-18.2
3-4.3
17-18.3 jne...
Eli jos halluutte minut täysipainosesti mukaan, järkätkää tollon. Jos muullon, saatan kävästä ennen töihin menoa, jos kerkeen. Tai sitten en.
Iloa jokaisen joulun ja uudenvuoden odotukseen!
*halauksin*
D ..ja yötyötä kun teen, niin meen viimeseen yöhön aina perjantai-iltana.Eli lauantaisin pääsisin tuleen, paitsi 21.1, sillon on jo suunnitelmia.:)
heti ku tulleepi tietoo missä ja milloin kuhan se vaa kaupungilla on vaa ettei tartte kilsoja kävellä perille päästäkseen
voisihan sitä tulla tutustumaan uusiin ihmisiin ja 28.01.06 sopii ainakin tällä hetkellä.
- Vicmott
Ihan oikeesti sopii erittäin hyvin tuo ajankohta :)
- Karuski79
mäkin mukaan kurkkaamaan ketä täällä chatissa oikein pyörii :)
- seikan
Jos rahaa ni jees. ei o väliä koska ja missä
- tappara ja ilves
totta ka tuun kerran kun jennifer26v on siel rakastan sua
- Höntsä-Pirkko
Hellä ois kyllä jees! Ja toi 13.1 hjuva päivä ;)
- Höntsä-Pirkko
Näköjään on jo melki päätetty aika ja paikka, mulle käy toi 13.1 ja Galaxie mainiosti ;)
- Haisku86
Tämä miitti on eri miitti..
13.1 on bilismiitti galaxie centerissä
28.1 on baarimiitti Teerenpelissä :D
Eli tammikuussa on KAKSI miittiä :D
En pääse, mullon menkat ja salkkarit tulee just samaan aikaan :(
yritetään yritetään....koitan päästä jahka kerkeen ;)
- NeitiEtsivä
...sitten mäkin tulisin piipahtaan.Hellään jatkaan sitte???
- Touhotin
tää hemmo olis tulossa kans... :) et siellä teerempelissä nähhään äärimmäisen hyvän oluen ääressä :D
kiitokset osallististuneille oli ihmeen paljon porukkaa jossain vaihees joku laski et olis ollut 26 tyyppiä ;) jatketaan tästä sit hellä miittiin 11.2 ja sit mun synttäri miittiin 25.3 :)
- septimi
thnx järjestäneille
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164