vakuuttakaa mut..

kiinnostunu

niih..kertokaas joitaki hyviä syitä et miks pitäis valita italialainen auto..?? mikä siin on parempaa ku muissa..eniten kiinnostaa alfat mut ku on niin paljon muitaki varteen otettavia vaihtoehtoja..eli miks italialainen??

2

728

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yrjö

joku tärkeäkin henkilö,että pitäisi vakuuttaa.Heh

• Ei meillä ole tarve vakuuttaa, taivutella, käännyttää eikä aivopestä sinua valitsemaan italialaista tai muunkaan maalaista autoa. Kukin voi valita autonsa omien mieltymystensä, lompakkonsa sietokyvyn ja ihan vapaasti vaikka ennakkoluulojensa perusteella, eikä siihen pitäisi muilla olla nokan koputtamista.

Mutta jos tarkoitit kysyä, miksi italialaiset ovat mielestämme hyviä tai miksi olemme niihin päätyneet, niin vastaus kai kuuluu tiivistetysti, että olemme kokeneet saavamme niistä rahoillemme haluamamme vastineen.

Itse pidän Alfa Romeon parhaana puolena hintaa. Tokihan kyseessä on keskivertoa hieman kalliimmasta autosta, mutta jos haetaan ajo-ominaisuuksia, varustelua ja suorituskykyä, on vaikea löytää samalla hinnalla toista yhtä hyvää autoa. Kun lisätään pakettiin vielä hyvät talviominaisuudet, hyvät istuimet, hallintalaitteiden käteensopivuus, hyvä äänieristys, siedettävä kulutus ja tyylikäs ulkonäkö (makuasia), niin siinä on minulle sopiva paketti - Alfa 156. Lisäksi Alfat ovat osoittautuneet hyvin tehdyiksi ja luotttaviksi autoiksi. Nyt on menossa toinen 156 peräkkäin. Tammikuun puolivälissä tulee kolme vuotta täyteen. Kilometrejä on nyt 171 000.

Miinuspuolet kohdistuvat lukkojen herkkään jäätymiseen, korin alttiuteen kiveniskemille sekä Selespeed-vaihteiston alussa esiintyneisiin toimintahäiriöihin. Tietysti näillä kilometreillä tuo lähes 8 litran keskikulutus alkaa olla jo liikaa, vaikka absoluuttisestihan se ei tämän tason autolle ole paljon. Seuraavaksi pitänee katsella dieseliä. Ja tietysti, jos tilan tarve olisi suurempi...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      7003
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3347
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2949
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2726
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2153
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2087
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2058
    Aihe