Onko muita joiden mielestä Rosenrot peittoaa Reise, Reisen 100-0 ?
Rosenrot on raskaampi levy ja ensimmäisellä kuuntelulla jäi mieleen biisejä...toisin kuin Reise, Reiseltä, jossa ei mielestäni muita hyviä ole kuin Reise, Reise, Mein Teil ja stein um stein ja kuunneltavia ohne dich ja amour.
Mutta siis mitä mieltä te muut olette, kumpi levy on parempi?
Ja vielä lisäyksenä, että paras levy on edelleen Mutter ja toiseksi paras Sehnsucht.
Hei
3
452
Vastaukset
- martsa
No onhan toi Rosenrot ÄÄRIMMÄISEN hyvä levy ja sieltä löytyy ehkä parhaimmat Rammstein helmet (kuten Zerstören ja Spring), mut Reise Reise on paljo tasaisempi kokonaisuus, siellä ei ole sellasta heikointa biisiä...Mutta kuten todettu, tosi hyvä levy silti. Ja kyllä se Mutter on yhä mun mielestä se "huonoin" R levy...x)
- ...
Itse olen ihastunut Reise, Reiseen kokonaisuutena, joten pidän sitä Rammsteinin parhaana albumina edelleen.
Mut onhan Rosenrot ihan ÄLYTTÖMÄN mahtava levy ja jokaisen fanin pakkohankinta. Ei Rammstein osaa huonoa levyä tehdäkään.- Lichtzeichen
Rosenrot on rammsteinin aallonpohja. Täysin turha välityö.
Kolmelle ekalle levylle ei todennäkösesti tulla koskaan tekemään verrattavaa. "Vanha" Rammstein on yksinkertasesti parasta. Reise Reise ei ole huono, mutta ei pärjää edeltäjilleen- Rosenrotista ei ole juuri mihinkään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086917- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483826Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 513508
- 1883455
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242959- 672664
- 462501
- 131884