Vanha cowboy meni saluunaan täydessä sotisovassa ja tilasi paukun. Hänen viereensä istui viehättävä nainen, joka tilasi itselleen juoman ja kysäisi cowboylta: - Oletko sinä ihan oikea cowboy? - Kai maar, mies vastasi verkkaisesti. - Olen viettänyt koko ikäni ranchilla lehmien ja hevosten parissa ja korjaillut aitoja ja sen sellaista. Mikäs sinä sitten olet? hän kysyi puolestaan naiselta. - Minä olen lesbo, tämä vastasi. - Ajattelen koko päivän naisia, siitä lähtien kun avaan aamulla silmäni. Kun syön, käyn suihkussa, katson TV:tä, mielessäni ovat aina vain naiset. Kotvan kuluttua nainen poistui ja cowboy tilasi toisen paukun. Ei aikaakaan kun hänen viereensä istuutui pariskunta joka kysyi: - Oletko sinä ihan oikea cowboy? Mies näytti hämmentyneeltä vastatessaan: - Luulin olevani, mutta kuulin juuri, että olenkin lesbo.
Vanha cowboy!!
0
1010
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197546Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista786604- 955264
- 524615
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494266- 2304159
- 444095
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283948- 583080
- 482576