pidetään kuin vierasta sikaa

ölölkölkölk

Ja hinta käytettynä uutta vastaava.

6

3169

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toisten rahoilla

Kaikki huollot ja pesut teetetään, kun ei ole omasta rahasta kiinni.

• kenkää huolella

saavat varmasti kaikki.
        Kokemusta vuosien varrella on. Eikun hetkinen, täähän ei oo ay-palsta...

• vanhanaikainen

Olen kai vanhanaikainen koska pidän vierasta tavaraa paremmin kuin omaani. Koskee myös työsuhdeautoani.
      Omastani olen vastuussa itselleni.
      Vieraasta jollekin muulle. Pidän huolen, ettei minua ainakaan välinpitämättömyydestä, saatikka vahingon tuottamuksesta, päästä syyttämään.

Eipä ole koskaan tarvinnut selitellä mitään.

• ...

Itselläni on ollut 3kpl vanhoja 80-luvun juppivuosien työsuhdeautoja, eivätkä mitkään autoista tuntuneet tavallista "huonommilta"

Kokemuksesta tiedän, etteivät kaikki työsuhdeautoilijat todellakaan pidä autoa kuin kukkaa kämmenellä, mutta kaikki autot toimivat omassa käytössä täysin moitteita, eikä moottoreissa ollut havaittavissa mitään "ennenaikaista" kulumista raskaasta kaasunkäytöstä johtuen. Ensimmäiset 10tkm:han ovat autolle tärkeimpiä kilometrejä koneen myöhempää kestävyyttä silmällä pitäen.

Hyvä vaan että ostelevat niitä työsuhdeautojaan, että meille "normaaleillekin" kuluttajille on tarjolla joskus niitä erikoisvarusteltuja helmiä. Kaveri osti vasta projektiksi Hartwallin entisen -87 Corollan, jossa alkuperäisvarusteena mm.ilmastointi ja kaikki sähkölelut. Uutena oli maksanut 117000mk, kun tavallinen kansanmalli 60000mk.

• Kari

Itselläni on kakasi viimeistä autoa ollut entisiä työsuhdeautoja. Molemmat siistejä ja hyvin pidettyjä.
      Kyllä ostaessa näkee, miten autoa on pidetty. Meikkaamalla ei saa peitettyä käytön jälkiä, ja koeajo paljastaa viimeistään rankan käytön. Spoilerit yms "sportti" viritykset saavat kiertämään auton kaukaa. Mielummin ulkoisesti vakio, isolla moottorilla ja hyvin varustein.
      Sananlaista ihmisiä ne työsuhdeautoilijat ovat kuin muutkin. Jotkut tarkkoja ja huolellisia, ja jotkut taas ei.

• Voortisti

Mutta työsuhdeauto on aina huollettu säännöllisesti, korjattu kun vikaa on ja kolarin jälkeen merkkihuollossa korjattu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5564
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4900
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2814
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2374
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2078
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2028
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1657
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1611
    9. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      23
      1512
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1489
    Aihe