R.Stones

floppasi?

4

487

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • richards

luulen että suuri osa alkuperäisistä rollari faneista on liian vanhjoja ja katkeria ostamaan levyä, eikä kiinnosta enään. Osittain vituttaa itseäkin(25v.)rolling stonesia rakastavana henkilönä lippujen hinnat ja kun suomeenkaan ei ole varaa tulla. En siis näe rolling stonesia enään koska minulla ei ole tarpeeksi rahaa (töissä levykaupassa). Uutta levyä lötyy hyllystä jo 2, koska tuli vil dvd versio. jatketaan...

• jumping jack

Olen vanha fani ja en ymmärrä miksi pitäisi olla katkera ja vittuuntunut?!

Levy on paras pitkään aikaan ja kannatttaa ostaa!
        He tietysti ottavat rahat pois jos niitä tyrkytetään. Suomi nyt on vaan pois laskuista, kun ovat useasti viime vuosina käyneet ja kala käy pyydykseen muualla paremmin.
        Olisihan se ollut helpompi nähdä ne taas kotimaassa, mutta saa niitä lippuja muuallekin hommattua.

• richards
        jumping jack kirjoitti:

Olen vanha fani ja en ymmärrä miksi pitäisi olla katkera ja vittuuntunut?!

He tietysti ottavat rahat pois jos niitä tyrkytetään. Suomi nyt on vaan pois laskuista, kun ovat useasti viime vuosina käyneet ja kala käy pyydykseen muualla paremmin.
        Olisihan se ollut helpompi nähdä ne taas kotimaassa, mutta saa niitä lippuja muuallekin hommattua.

"Olen vanha fani ja en ymmärrä miksi pitäisi olla katkera ja vittuuntunut?!

Olisihan se ollut helpompi nähdä ne taas kotimaassa, mutta saa niitä lippuja muuallekin hommattua."

Puhuinko sinusta...okei..eivät tule Suomeen koska vaativaa duunia tekee suomi-juntti melkein riittävän hyvin. Pidän myös uudesta levystä.

Voodoo Lounge `95 oli se keikka;uskon myös bändille. Viimeiset kaksi, ei niin mahtavia. Osittain myös biisi valinnat kussut. Niin standardi setti kuin vain voi. Suurin osa luultavasti haluaisi jotain spessua. olen nähtävästi itse katkera... uusi levy on hyvä-historiasta löytyy parempia. Vaikka Tattoo You, mitä silloin pidettiin paskana.

• stonesdiggari

Uusi levy on ihan ok. Tosiasiahan on, ettei stonesin levyt oo pitkään aikaan myyneet listojen kärkipaikoille. Yleensäkin stonesin viime aikojen studiolevyt on kaikki olleet hyviä. Voodoo oli toki aika huippu parempi kuin Babylon, muttei sekään huono ollut. Tattoo you vuodelta -81 on yllättävän hyvä levy, mutta lähes kaikki biisit on tehty jo -70 luvun alussa tai puolivälissä.
      Ajattelin kierrellä lomalla k-euroopassa ja katsella useamman keikan. Rahaa menee lomaillessa aina, joten siihen on hyvä yhdistää kaupungit ja stones!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      302
      7661
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      85
      5989
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      167
      3548
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      2007
    5. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      192
      1885
    6. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      20
      1733
    7. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      36
      1599
    8. Olet kiva

Olet kiva :)
      Ikävä
      44
      1484
    9. Miksi haluat alentaa muita?

Luulin sinua niin erilaiseksi, poikkeavan hyväksi, olin väärässä.
      Ikävä
      22
      1431
    10. Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?

Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan
      Maailman menoa
      66
      1406
    Aihe