gallup

ghjdjd

eikö muka 155 cm pitkä nainen voi olla seksikäs? kertokaapa omia mielpiteitä pikku naisista!!! kiitos!!

8

1246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katherine

Ei se seksikkyys ole pituudesta kiinni, sehän tulee ihmisen sisimmästä.Se mitä ajattelet itsestäsi. Jos pidät itsestäsi,niin tuot omaa persoonallisuuttasi esiin,olemalla oma itsesi.Se on seksikästä, jokaisella on se oma juttu...itse olen 158cm pitkä ja tiedän olevani ihana juuri sellaisena kuin olen,minulla on oma juttuni.Ajattelepa vaikka laulaja shakiraa.Hän on minun pituiseni, ja hyvin kaunis nainen...kaikki lähtee ihmisestä itsestään:)

• mutta

mitä mieltä miehet ovat pikku naisita? pitävätkö miehet meikäläisiä seksikkäinä?

• katherine
        mutta kirjoitti:

mitä mieltä miehet ovat pikku naisita? pitävätkö miehet meikäläisiä seksikkäinä?

sehän riippuu ihan miehestä, ei toisten ajatuksia voi arvailla...jotkut pitävät pienuutta seksikkäänä,jotkut eivät.Yleensä pienistä naisista sanotaan, että he ovat söpöjä,ja söpöys on seksikästä.Itse en haluaisi olla kovinkaan pitkä,viihdyn tälläisenä kuin olen...mutta hei,ei kannata hirveästi kiinnittää huomiota pituuteen,jos tunnet olevasi seksikäs, olet sitä!!!
        Muuta en kyllä osaa sanoa miehistä,mutta onko sillä niin paljon väliäkään.

• 156cm
        katherine kirjoitti:

sehän riippuu ihan miehestä, ei toisten ajatuksia voi arvailla...jotkut pitävät pienuutta seksikkäänä,jotkut eivät.Yleensä pienistä naisista sanotaan, että he ovat söpöjä,ja söpöys on seksikästä.Itse en haluaisi olla kovinkaan pitkä,viihdyn tälläisenä kuin olen...mutta hei,ei kannata hirveästi kiinnittää huomiota pituuteen,jos tunnet olevasi seksikäs, olet sitä!!!

miehet käyvät kuumina pieniin naisiin! kokemusta on.

• salakaataja
        katherine kirjoitti:

itseasiassa pienikokoinen on seksikkäämmän näköinen, kuin oikein iso ja runsasmuotoinen. Meikäläinen melkein pelkää isoja naisia. Mistä se trauma on peräisin, en tiedä. Tiedän vaan, että pienessä ja sirossa nainessa / tytössä silmä lepää.
        Toisekseen omat pienikokoiset tyttöystävät on melkein kaikki aika tulisia olleet, joka on ihan kiva omituisuus naisessa. Isot on sellaisena jo vaarallisiakin...
        nimim. 185 / 76

• salakaataja
        156cm kirjoitti:

Siinä on jokin semmonen pointti, että tunte itsensä oikien ISOKSI MIEHEksi, siis todella on sukupuolten välillä selvä ero. Näinä tasa-arvon aikoina kun on niin vaikea muuten tuntea olevansa mies...naiset kuin tekee kaiken niin kuin miehetkin ja joskus jopa paremminkin. Perkele.
        Siinä kun on sitten 30 senttiä lyhyempi kainalossa, niin ei tarvi hävetä sukupuoltaan. Kummankaan...

• isosisko
        156cm kirjoitti:

Varsinkin kun on muodot muuten kohdillaan, niin kyllä saa miehiltä huomioo.

• tyhyt

Eiköhän se seksikkyys riipu aika monesta muusta asiasta kuin pituudesta. Itse olen lyhyt ja miesten kommenttien mukaan kyseinen seikka ei riipu pituudesta. Ei ei.. kuka sulle sellasta on väittänyt?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5164
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4358
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2471
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2254
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1998
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1918
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1597
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1531
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1257
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1174
    Aihe