Micra 1.0 hit vm-97, ajettu 140tkm. Takaluukku ulkopuolelta mustan noen peitossa, kulutus n.7 litraa satasella, aika paljon minusta.
Öljyt pysyy sisällä joten vika kai polttoainepuolella.
Onko vastaavista oireista kokemuksia??????
Mikä mättää
6
1442
Vastaukset
- N13+GA16S
Millaisessa ajossa Micra on? Ajatko vain lyhyitä matkoja kaupungissa niin että moottori ei ehdi lämmitä ja sellaisin väliajoin että moottori on lähtiessä kylmä? Vai kenties pidempiäkin yhtenäisiä taipaleita?
Oletko seurannut tuleeko pakoputkesta näkyvää savua käynnistäessä tai ajossa? Entäpä nouseeko moottorin lämmöt ajossa normaaliksi, ja kuinka kauan lämpeneminen kestää?- sama
Työmatka on 16 km, talvisin auto tietenkin lämmityksessä. Matka-ajoa en ole vielä koittanut. Näkyvää savua tulee mutta ei savuta niinkuin joku vanha diesel. Moottorin lämmöt nousee himpun alle puolenvälin noin 5 km matkalla.
Olen huomannut että jos auto ei heti käynnisty tai käynnistys keskeytyy niin tulpat kastuu koska auto ei käynnisty millään ja sitten kun käynnistyy niin savupilvi on melkoinen - N13+GA16S
sama kirjoitti:
Työmatka on 16 km, talvisin auto tietenkin lämmityksessä. Matka-ajoa en ole vielä koittanut. Näkyvää savua tulee mutta ei savuta niinkuin joku vanha diesel. Moottorin lämmöt nousee himpun alle puolenvälin noin 5 km matkalla.
Olen huomannut että jos auto ei heti käynnisty tai käynnistys keskeytyy niin tulpat kastuu koska auto ei käynnisty millään ja sitten kun käynnistyy niin savupilvi on melkoinenKertomiesi oireiden mukaan seos on reilusti rikkaalla, eli moottori saa liikaa bensaa, ja palamatta jäävä bensa näkyy sitten savuna ja nokena.
Auto kannattaa ehdottomasti viedä korjaamolle, siellä pystytään lukemaan moottorinohjauksen vikakoodit ja muutenkin mittaamaan laitteiden toiminta. Syynä rikkaaseen seokseen voisi olla vuotavat suuttimet tai anturivika, lähinnä happi- tai moottorin lämpöanturi. Tämän tarkempaa diagnoosia ei oikein uskalla antaa näkemättä potilasta.
Onko käynnistyksen epäonnistuminen yleisempää lämpöisellä tai haalealla moottorilla kuin kylmällä? Jos näin on, viittaa myös se osaltaan vuotaviin suuttimiin. - meininki
N13+GA16S kirjoitti:
Kertomiesi oireiden mukaan seos on reilusti rikkaalla, eli moottori saa liikaa bensaa, ja palamatta jäävä bensa näkyy sitten savuna ja nokena.
Auto kannattaa ehdottomasti viedä korjaamolle, siellä pystytään lukemaan moottorinohjauksen vikakoodit ja muutenkin mittaamaan laitteiden toiminta. Syynä rikkaaseen seokseen voisi olla vuotavat suuttimet tai anturivika, lähinnä happi- tai moottorin lämpöanturi. Tämän tarkempaa diagnoosia ei oikein uskalla antaa näkemättä potilasta.
Onko käynnistyksen epäonnistuminen yleisempää lämpöisellä tai haalealla moottorilla kuin kylmällä? Jos näin on, viittaa myös se osaltaan vuotaviin suuttimiin.Käynnistys tökkii kylmänä. Onko tästä himmelistä mahdollista tosiaankin lukea vikakoodeja???
Hilaan kulkuneuvon korjaamolle.
Kiitoksia neuvoista
- nokea?
Noen peitossa takaluukku? Ettei vaan kuran? Takaluukku on yleensä auton kuraisin osa.
7L kulutus on ok, jos ajo on kaupungissa ja on valoja/ruuhkaa riittää.- idiootti
erotan kyllä kuran noesta, tamä tiedoksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224704- 203825
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082494- 272241
- 342064
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 371888
- 151758
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191527- 121411