Tietäiskö kukaan jotain nettikauppoja mistä löytyis korkeapohjaisia kenkiä ja muitakin vaatteita? Sellaisia paikkoja missä ei tarvitse maksaa luottokortilla. Kiitos etukäteen!
Hyviä nettikauppoja??
Tietääkö joku
5
2364
Vastaukset
- johanna
mä oon tykännyt Lei's Collectionin tavaroista.
http://www.leis.fi sivulla on kivaa tavaraa ja löytyy pieniäkin kokoja.- pikkune
oli kyl just mummojen vaatteita
- Alk.per.
pikkune kirjoitti:
oli kyl just mummojen vaatteita
Joo ei ollu kyllä ihan minunkaan tyylisiä vaatteita..
- Janina
Mäkin olen ostanut tuolta Lei'sistä. Seillä ei tarvinnut maksaa luottokortilla. Oon tilannut myös Kenkämeklarista.
- -------
Peter Hahn. Kalliita. Löytyy pienempiäkin kenkiä ja vaatteita. Ainakin alle 164 centtiselle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225304- 254498
- 282621
- 342284
- 372028
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121551
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211297Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101214