pyydettiin töihin jälleen tulevalla viikolla! Olenkin joutunut olemaan hetken ilman hommia kun ei aina keikkalaiselle töitä ole..
on ihanaa kun minut
6
1343
Vastaukset
- älä lue
moro
- blondi-72hki
uteliaisuus voitti ja luin;) Jee minut suurin piirtein "haettiin kotoa töihin" eli firman jossa olen ollut töissä joskus parisen vuotta sitten niin siis uuden kohteen pomo soitti ja pyysi hommiin ja heti seuraavanä päivänä halusi vakinaiseksi vaikka eka oli puhe keikasta;> Tosi ihanaa!!!
- mikki
blondi-72hki kirjoitti:
uteliaisuus voitti ja luin;) Jee minut suurin piirtein "haettiin kotoa töihin" eli firman jossa olen ollut töissä joskus parisen vuotta sitten niin siis uuden kohteen pomo soitti ja pyysi hommiin ja heti seuraavanä päivänä halusi vakinaiseksi vaikka eka oli puhe keikasta;> Tosi ihanaa!!!
Onnittelut. Silloin menee hyvin kun on itsellä hyvä olla.
- blondi-72hki
mikki kirjoitti:
Onnittelut. Silloin menee hyvin kun on itsellä hyvä olla.
pomoni äiti pyysi minua myös sinne töihin,he ovat samassa paikassa;)
- kurjalla liksalla
blondi-72hki kirjoitti:
mitä "maksavat".
- 2323423423
blondi-72hki kirjoitti:
vittu ihan naurettava pelle tää blondi32 vai mikä lie olevansa :D yrittää vaan ärsyttää muita, kenties pitkäaikaistyötön :D:D hahahaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427095
- 323978
- 513422
- 412978
- 172746
- 372248
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472147- 422102