Kertokaa ketkä katoitte ohjelman , että mitä kerrottiin.
Tuliko mitään selvyyttä Iinan ja Antin suhteesta ?
MISSÄ HE
17
19227
Vastaukset
- ...
KÖYHÄ! osta telkkari..
- Meikä
Mun telkkari hajos jonkun aikaa sitten, enkä aio ostaa uutta, enkä ostaa digiboksia, eikä oo ikävä telkkua. Laajakaistasta tulee viihdettä tuutin täydeltä, ilman mitään surkeatasoista paskaa.
- winter...
Ei siinä kerrottu mitään Antin ja Iinan suhteesta. Lähinnä ohjelmassa jokainen kilpailija kertoi siitä miltä tuntui palata arkeen ja saamastaan julkisuudesta.
Eipä siinä mitään sen ihmeellisempää ollut. - ei mitään uutta
näkyi vaan samat typerät naamaat
Ohjelmassa oli mukana kaikki kilpailijat poislukien Perttu. Mielestäni tämä oli paljon sisältörikkaampi ohjelma kuin Pertusta tehty "voittajan viikko". Tässä jokainen haasteteltu istuskeli rauhassa jossain kahvilassa tai kotonaan ja kertoili tuntemuksiaan kilpailun jäljiltä.
Mistään suhteista ei kukaan lähtenyt kertoilemaan, vaan enempi siis henkilökohtaisia mietteitä.- haloo
Ihan oikeasti......Turhia "julkkiksia" kaikki
- Susse
eilen sain Omenassa Pertun nimmarin ja joulun toivotukset - ihanaa ... !!!
- fiinu%
Hanna ja Timo olivat ainakin viime lauantaina Turkulaisessa ravintolassa, pussailivat siellä. Kun Hanna lähti vessaan, Timo löysi blondin kainaloonsa ja alkoi pussailla tämän kanssa. Sellasta.
- sinttuli96
arvaa mitä. Mä asun vihdissä ja mun velin kaverin veli on se Perttu. Mä oon nähny sen monta kertaa kirkonkylällä ja käyny jopa niillä sisällä mun veljen kanssa
- jovainjo
Outoa tehdä ohjelma noin muutaman päivän päästä jonkin kilpailun loppumisesta tuolla otsikolla. Hesarin kuukausiliitteessähän on samantyyppinen juttusarja pyörinyt jo vuosia ja sen Missä he ovat nyt -tyypit ovat todella olleet hukassa.
No, ehkä ohjelma on hyvä tehdä juuri nyt, sillä vuoden tai muutaman vuoden päästä kukaan ei kyseistä ohjelmaa katso ainakaan kilpailijoiden takia, koska ketään ei kiinnosta missä he ovat vuoden päästä. Joitakin kysymys ei kiinnosta nytkään, kuten ei kiinnostanut koko BB.- nakke
Mitäs outoa tossa on? Kukapa heitä muistaisi ja ketä kiinnostaisi tekemisensä puolen vuoden päästä?
Kaikki irti ilmaisista "esiintyjistä"..
- Bongailija
BB-Terhi oli eilen Ruoholahden Warehousessa :) Jonkun miehen kanssa ;)
- hääh
mitä sitte kai seki ny ulkona käy vai luulitko sen asuvan bb-talossa.
- ei kiinnosta
nimistäkään ei jääny mielee ku se idiootin näköinen perttu. En tiedä onks se idiootti, kun en seurannu ohjelmaa.
Discovery-kanavalta tulee Brainiac niminen ohjelma. Siinä on eukon kertoman mukaan tyyppi, joka oli englannin bigbrotherissa. No näin niitä turhia julkkiksia tehään...Ketä hei kiinnostaa mitä ne immeeset tekee nykyään...niitten 15 minuuttia julkisuudessa loppu siihen ohjelmaan!!!Joojooo saa olla kiinnostunut mut antakaa heille myös se yksityisyys mikä heille kuuluu..jooko???
- muuten aika
kivan näköinen juontaja & olihan se muutenkin hyvä;)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394903Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6594088Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732281Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162047MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401848- 961686
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671431OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301198- 941134
- 871121