Sylvester Stallone tyrmättiin!

Mikaela87

Ei olisi uskonut, että "nyrkkeilysankari" Sylvester Stallone tyrmätään jossain leffakuvauksissa. Taitaa olla iso kolhu itsetunnolle!

http://www.stara.fi/?p=2348

21

16370

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ööö daaa

No miks olis, sellasta sattuu ja työstä maksetaan.hyvin.

• daadadaada

...kiitää alla autostrada...

• annab

Syltyllä alkaa olla jo ikää !!!

Ja sattuuhan sitä aina vahinkoja, eikä syltty(Kavereiden kesken) mikään nekkailia ole, vaikka vahvalta näyttääkin.
      Lasi leuka, loppujen lopuksi, näin tuumaan ??

Anna

• itse asia

Sylttyhän taisi sillon seitkyt luvulla olla oikeekin nyrkkeilijä ja oliko jossain välisarjan tittelimatsissakin?mutta näin oon lukenu, että ossaa se lyyväkin.

• .,.,.
        itse asia kirjoitti:

Sylttyhän taisi sillon seitkyt luvulla olla oikeekin nyrkkeilijä ja oliko jossain välisarjan tittelimatsissakin?mutta näin oon lukenu, että ossaa se lyyväkin.

Enpä ole tuommosta kuullut ikinä, eikä googlekaan löydä asiasta mitään. Ettet ole vaan unta nähnyt, tai sotkenut faktaa ja fiktiota =)

• itse asia kirjoitti:

Oikeassa elämässä syltty ei ole nyrkeilly. Ainoastaan elokuvis ja ne on hyviä ja vakuutavia ammatti taidolla ojaajan ansiosta.

• Raaka2

Eikös Dolph Lundgren (jonkun asteen kamppailu-urheiluharrastaja) pannut Stallonen pakettiin Rockyn kuvauksissa kun Stallone alkoi liikaa pullistella kuvaustauoilla? Kuvaukset kai jouduttiin keskeyttämään toipumisen ajaksi. Mulla ei ole todisteita, vain muistikuva tälläisesta legendasta.

• .,.,.,

Sylvester Stallone thought that it would be a good idea to have legitimate (rather than shadow) boxing in his fights with Dolph Lundgren. However, Lundgren's powerful punches gave Stallone some legitimate, albeit temporary rib and heart damage.

• Blasta
        .,.,., kirjoitti:

Sylvester Stallone thought that it would be a good idea to have legitimate (rather than shadow) boxing in his fights with Dolph Lundgren. However, Lundgren's powerful punches gave Stallone some legitimate, albeit temporary rib and heart damage.

toihan on vaan et mitä siin leffassa tapahtu..

• nakki
        Blasta kirjoitti:

toihan on vaan et mitä siin leffassa tapahtu..

Syltin omien sanojen mukaan hän kuukahti treeni-kuvauksissa "venäjällä" kanadan metsissä. Toki tähän vaikutti myös se, että valtaosa leffan iskuista annettiin perille asti. nelosen kuvauksissa jouduttiin pitämään melkein puolenvuoden tauko syltyn saikun takia

• Voi uskokaa te kaikki mitä legendaa kirjotetaan....eiks Syltty hypänny oikeesti taistelijassa(Rambo1) sieltä kalliolta siihen puuhun ja sito vielä haavansakin....NO TOTTAKAI!!!!

• .....
        JohnnyDePee kirjoitti:

Voi uskokaa te kaikki mitä legendaa kirjotetaan....eiks Syltty hypänny oikeesti taistelijassa(Rambo1) sieltä kalliolta siihen puuhun ja sito vielä haavansakin....NO TOTTAKAI!!!!

Sylvester Stallone teki kyseisen tempun oikeasti.(stallonehan tekee kaikki stuntitkin aina itse) Ja haavoittui. Etkö muka ole lukenut asiasta ? Se oli kansainvälisissä otsikoissa aikoinaan

• minä
        JohnnyDePee kirjoitti:

Voi uskokaa te kaikki mitä legendaa kirjotetaan....eiks Syltty hypänny oikeesti taistelijassa(Rambo1) sieltä kalliolta siihen puuhun ja sito vielä haavansakin....NO TOTTAKAI!!!!

No ihan varmasti hyppäsi!!

• man

elokuvat on elokuvia ja todellisuus todellisuutta elokuvissa saa tehtyä kenestä tahansa tähden vaikka vanhasta villasukasta ei pidä sekoittaa sitä tosi elämään...

• tietoa on...

Rokin kuvauksissa, missä se "otteli" sitä venäläistä igoria vastaan, Igor paukutti stallonea kuonoon oikeen kunnolla.

• Steme

Ei siinä oo mitään ihmeellistä ei tarvii olla kovakaan isku oikeeaan paikkaa niin laumauttaa varmasti raskaan-sarjan maailmanmestarin vaikka ikää on vähä yli 30v ja mittaa 213cm ja kiloja 147

• pööö...

eikö sulla muita puheenaiheita ole!??! get a life!

• pöööö

eikö sulla oo

• Meikä

ei mikään ihme jos lähtee taju...

• vanhusta lyödään

Jopas on juttu. Siis 59 vuotiasta vanhusta lyötiin vahingossa oikeasti ja tämä kuukahti, mikä ihme se on? Tiesittekös että nyrkkeilyn suomen mestarikin on tyrmätty muutamaan otteeseen, ihan treeneissäkin?

• uutissähke

rocky on elokuva, ei dokumentti

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      301
      7654
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      85
      5979
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      167
      3538
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      1997
    5. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      192
      1875
    6. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      19
      1698
    7. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      36
      1579
    8. Olet kiva

Olet kiva :)
      Ikävä
      44
      1484
    9. Miksi haluat alentaa muita?

Luulin sinua niin erilaiseksi, poikkeavan hyväksi, olin väärässä.
      Ikävä
      22
      1431
    10. Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?

Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan
      Maailman menoa
      65
      1398
    Aihe