olen mies ja minulla on jo useamman kuukauden syksystä lähtien lähtenyt hiuksia päästäni, mutta kuitenkin tasaisesti joka puolelta. Suihkussa hiuksia pestessäni sen huomaa, kun kummassakin kädessä saattaa olla viisikin hiusta, mikä on kyllä epänormaalia minulle.
Löytyisikö jotain ainetta mahdollisesti ihan parturikaupasta? jotain shampoota, joka rauhoittaisi kuivuvaa päänahkaani ja estäisi hiuksia irtoilemasta? Käytän myös aika paljon muotoilutuotteita esim lakkaa ja geeliä. Niistä en kuitenkaan tahtoisi luopua.
hiustenlähtöaika
42
37252
Vastaukset
- Elli
Etsi hyvä mies ittelles sellanen poikaystävä joka pitää kaljuista.
- Miesss
Mihin pyrit tällä?
- pelli
Ei voi tyhmempää vastausta antaa.
No kaikkia tänne mahtuu.
- on mutta
Sellaisia tuotteita on joiden sanotaan ehkäisevän hiustenlähtöä/kaljuuntumista. Kaljuuntumisesta tuskin kohdallasi kuitenkaan on kyse kun kerran voit pestä tukkaasi :). Edell. kirjoittajan kommentti sinänsä on asiaton.
Voithan kysellä tuotteita parturista, mutta älä lankea kaikkiin tökötteihin, joita tarjotaan ehkä hyvin korkeaan hintaan. Nykyisin voi myydä mitä vain ja valehdella purkin kylkeen sata testiä, joiden mukaan aine auttaa kaikkeen. Kattele jos löydät esim. netistä palstoja, joissa puhutaan luonnonmukaisesta hoidosta, hiustenlähtöä estävistä tuotteista jne. ja seuraa, mitä mieltä muut ovat olleet eri tuotteista.
Asioiden ottaminen selville vie vähän aikaa, mutta on myös kiinnostavaa. Keskutelemalla eri ihmisten kanssa voi välttyä siltä, ettei huomaa ostaneensa monta eri tuotetta, olevansa muutama sata euroa köyhempi ja samassa pisteessä kuin mistä aloitti.
Ruokavaliokin voi vaikuttaa hiusten lähtöön. Tuskin merkittävästi, mutta kuitenkin. Hormonit vaikuttaa eniten. Joillakin myös stressi.
Seuraa myös sukusi miehiä (miksei naisiakin). Jos suvussasi ei ole kaljuuntumista, sinä tuskin tulet itsekään siitä kärismään. Se on perinnöllistä.- tietoa
Hei,
menepä apteekkiin ja kysy mikä auttaisi. Neuvovat siellä luultavasti turvautumaan Prioriniin tai sitten Rocaineen (mustassa pakkauksessa), jonka nimeä en nyt muista. Ne auttavat tutkitusti hiustenlähtöön. Ovat aika arvokkaita, mutta ihan oikeasti myös auttavat, toisin kuin muut ihmeitä lupaavat puristeet tai shampoot. Suosittelen.
Eri asia sitten on, että jokaisella lähtee normaalisti hiuksia päästä, ja nyt on vain erotettava se, onko kohdallasi kyse epänormaalista hiustenlähdöstä. Mutta jos olet sitä mieltä, niin kysy apteekista lisätietoja. - kokenut
tietoa kirjoitti:
Hei,
menepä apteekkiin ja kysy mikä auttaisi. Neuvovat siellä luultavasti turvautumaan Prioriniin tai sitten Rocaineen (mustassa pakkauksessa), jonka nimeä en nyt muista. Ne auttavat tutkitusti hiustenlähtöön. Ovat aika arvokkaita, mutta ihan oikeasti myös auttavat, toisin kuin muut ihmeitä lupaavat puristeet tai shampoot. Suosittelen.
Eri asia sitten on, että jokaisella lähtee normaalisti hiuksia päästä, ja nyt on vain erotettava se, onko kohdallasi kyse epänormaalista hiustenlähdöstä. Mutta jos olet sitä mieltä, niin kysy apteekista lisätietoja.Sinuna uhraisin muutaman kympin ja menisin ihotautilääkäriin, he osaavat parhaiten auttaa, eikä tarvitse rahojaan uhrata turhuuksiin. Toivottavasti saat pitää hiuksesi päässä :)
- -m-
tietoa kirjoitti:
Hei,
Eri asia sitten on, että jokaisella lähtee normaalisti hiuksia päästä, ja nyt on vain erotettava se, onko kohdallasi kyse epänormaalista hiustenlähdöstä. Mutta jos olet sitä mieltä, niin kysy apteekista lisätietoja.Olen itse parturi-kampaaja, olen todennut että System 4 - Bio Botanical on ollut hyvä tuote monen asiakkaan kohdalla. Aika usein asia kylläkin miesten kohdalla on niin että erillaiset shampoot ja tuotteet eivät sitä kaljuuntumista estä, pelkästään vain hidastaa.
Niinkuin jo aijemminkin tuli ilmi että ruokavalio, lääkitykstet, stressi ja kaikki elimistössä tapahtuvat muutokset voivat myös vaikuttaa asiaan.
Vaikka nyt sanoinkin yhden tuotteen nimen niin muista se että se ei välttämättä ole sinulle paras mahdollinen. Vaikka partureissa kaupataan monia tuotteita niin kaikki tuotteet ovat hyviä, mutta ei välttämättä sinulle parhaita mahdollisia. Tuotteet sisältävät erilaisia määriä vaikuttavia aineita ja se mikä sinulle toimii on vain koitettava.
Toivon kovasti että saat hiuspohjasi kuntoon. Et ole ainut jolla on hiuspohjaongelmia. - mars mars
tietoa kirjoitti:
Hei,
Eri asia sitten on, että jokaisella lähtee normaalisti hiuksia päästä, ja nyt on vain erotettava se, onko kohdallasi kyse epänormaalista hiustenlähdöstä. Mutta jos olet sitä mieltä, niin kysy apteekista lisätietoja."menepä apteekkiin ja kysy mikä auttaisi. Neuvovat siellä luultavasti turvautumaan Prioriniin tai sitten Rocaineen (mustassa pakkauksessa), jonka nimeä en nyt muista."
Ei Rocaine, vaan Rogaine.
Ja se ei tosiaan ole mustassa pakkauksessa, vaan vihreässä (20ml) tai sinisessä (50ml).
Muistaakseni vastaava ruotsalainen minoksidiili valmiste Recrea sen sijaan tulee mustassa pakkauksessa.
Ja mitä tulee alkuperäisen kysyjän ongelmaan, niin ehdotan ihotautilääkärille menoa. Siellä asia selviää.
Jos kyse on MPB (male pattern baldness) hiustenlähdöstä, niin sitten vaan finasteridia (Propecia) syömään.
Se pysäyttää hormonaalisella tasolla hiustenlähdön etenemisen. Siihen sitten voit lisätä minoksidiilin, joka stimuloi jo väsähtäneiden hiusalkioiden kasvua.
Ja ns. "big 3" hoitoon kuuluu vielä Nizoral shampoo, joka yhtäältä tervehdyttää päänahkaa (vaikka minoksidiilin luoman hilseen kohdalla) ja on todettu, että Nizoralilla on myös itsessään hiustenlähtöä estävä vaikutus (joka tosin on niin pieni että se on puhtaasti teoreettinen, mutta yhdessä finasteridin ja minoksidiilin kanssa sekin auttaa, hieman).
Huono puoli on tietysti se, että jokainen aine voi olla tehoton ja aiheuttaa sivuvaikutuksia...
finasteridi: seksuaalinen haluttomuus, impotenssi, gynekomastia (miestissit), hormonaaliset muutokset iholla (finnit yms.)
minoksidiili: sydänoireet, painonnousu, "palanut" päänahka, allergiset reaktiot
nizoral: kuivat ja elottoman näköiset hiukset, ihoreaktiot
Itse olen käyttänyt tuota Big 3:a jo vuosia. Tulokset mahtavia, saanut satoja hiuksia takaisin kaljuuntuneille alueille.
Sivuvaikutuksiakin olen kokenut, mutta niin lieviä, ettei kannata edes mainita.
Nuo ovat ainoat hoidot jotka toimii.
Voit syytää kaiken maailman haihatukseen rahasi, mutta hiuksia ne eivät kasvata.
Ja lopuksi: älä luota mihinkään, mitä parturit/kosmetologit tarjoavat. Ne eivät tiedä mistään mitään, levittävät disinformaatiota ja myyvät roskaa, lääketieteellisesti testatut tuotteet (lue edeltä) ovat ainoa asia mikä toimii.
Hiustensiirrot toimii myös, mutta se on sitten taas aika extremeä se... - minä taas
mars mars kirjoitti:
"menepä apteekkiin ja kysy mikä auttaisi. Neuvovat siellä luultavasti turvautumaan Prioriniin tai sitten Rocaineen (mustassa pakkauksessa), jonka nimeä en nyt muista."
Ei Rocaine, vaan Rogaine.
Ja se ei tosiaan ole mustassa pakkauksessa, vaan vihreässä (20ml) tai sinisessä (50ml).
Muistaakseni vastaava ruotsalainen minoksidiili valmiste Recrea sen sijaan tulee mustassa pakkauksessa.
Ja mitä tulee alkuperäisen kysyjän ongelmaan, niin ehdotan ihotautilääkärille menoa. Siellä asia selviää.
Jos kyse on MPB (male pattern baldness) hiustenlähdöstä, niin sitten vaan finasteridia (Propecia) syömään.
Se pysäyttää hormonaalisella tasolla hiustenlähdön etenemisen. Siihen sitten voit lisätä minoksidiilin, joka stimuloi jo väsähtäneiden hiusalkioiden kasvua.
Ja ns. "big 3" hoitoon kuuluu vielä Nizoral shampoo, joka yhtäältä tervehdyttää päänahkaa (vaikka minoksidiilin luoman hilseen kohdalla) ja on todettu, että Nizoralilla on myös itsessään hiustenlähtöä estävä vaikutus (joka tosin on niin pieni että se on puhtaasti teoreettinen, mutta yhdessä finasteridin ja minoksidiilin kanssa sekin auttaa, hieman).
Huono puoli on tietysti se, että jokainen aine voi olla tehoton ja aiheuttaa sivuvaikutuksia...
finasteridi: seksuaalinen haluttomuus, impotenssi, gynekomastia (miestissit), hormonaaliset muutokset iholla (finnit yms.)
minoksidiili: sydänoireet, painonnousu, "palanut" päänahka, allergiset reaktiot
nizoral: kuivat ja elottoman näköiset hiukset, ihoreaktiot
Itse olen käyttänyt tuota Big 3:a jo vuosia. Tulokset mahtavia, saanut satoja hiuksia takaisin kaljuuntuneille alueille.
Sivuvaikutuksiakin olen kokenut, mutta niin lieviä, ettei kannata edes mainita.
Nuo ovat ainoat hoidot jotka toimii.
Voit syytää kaiken maailman haihatukseen rahasi, mutta hiuksia ne eivät kasvata.
Ja lopuksi: älä luota mihinkään, mitä parturit/kosmetologit tarjoavat. Ne eivät tiedä mistään mitään, levittävät disinformaatiota ja myyvät roskaa, lääketieteellisesti testatut tuotteet (lue edeltä) ovat ainoa asia mikä toimii.
Hiustensiirrot toimii myös, mutta se on sitten taas aika extremeä se..."Ei Rocaine, vaan Rogaine.
Ja se ei tosiaan ole mustassa pakkauksessa, vaan vihreässä (20ml) tai sinisessä (50ml)."
Tuli tehtyä harhaanjohtava typo...
Nuo eivät siis kuvaa mitään pullonkokoja nuo värit, vaan vahvuuksia.
Eli vihreä: 20 mg/ml ja sininen 50mg/ml.
Joskus nuo on jossain myös luokiteltu naisten ja miesten valmisteiksi, vaikka periaatteessa kumpaakin voi käyttää sukupuolesta riippumatta (samaa kamaa, mutta eri vahvuisena).
Recrealla nuo olivat muistaakseni samat vahvuudet nimillä Recrea ja Recrea Forte. - M-76
-m- kirjoitti:
Olen itse parturi-kampaaja, olen todennut että System 4 - Bio Botanical on ollut hyvä tuote monen asiakkaan kohdalla. Aika usein asia kylläkin miesten kohdalla on niin että erillaiset shampoot ja tuotteet eivät sitä kaljuuntumista estä, pelkästään vain hidastaa.
Niinkuin jo aijemminkin tuli ilmi että ruokavalio, lääkitykstet, stressi ja kaikki elimistössä tapahtuvat muutokset voivat myös vaikuttaa asiaan.
Vaikka nyt sanoinkin yhden tuotteen nimen niin muista se että se ei välttämättä ole sinulle paras mahdollinen. Vaikka partureissa kaupataan monia tuotteita niin kaikki tuotteet ovat hyviä, mutta ei välttämättä sinulle parhaita mahdollisia. Tuotteet sisältävät erilaisia määriä vaikuttavia aineita ja se mikä sinulle toimii on vain koitettava.
Toivon kovasti että saat hiuspohjasi kuntoon. Et ole ainut jolla on hiuspohjaongelmia.ite oon käyttänyt tuota system 4 bio botanicalia shampoo pesu serumia joka päivä hiusten pesun jälkeen päänahkaan hierottuna.systeri parturikampaaja ja otti mut koekaniiniksi ja totesi et ohutta hiusta on tullut lisää ja entinen hieman vankistunut.tällä hetkellä hoito kestäny n.3kk ja aion jatkaa edelleen. itellä harvenee pää tuosta päälaelta ja suvun miehillä on aika harvat hiukset.kannattaa kysellä ja koittaa,se vaattii vaan aikaa ja säännöllisyyttä..JOKA PÄIVÄ AINEET PÄÄHÄN...
- Tyttö
Hei !
Minäkin suosittelen kokeilemaan Priorin kapseleita, joita saa apteekista. Itselläni on ajoittain ihottumaa ja hiukset lähtevät. Syön silloin tällöin parin kuukauden kuurin Priorin kapseleita ja hiukset ovat kasvaneet takaisin.
Kasvaa muuten kynnet ja muutkin karvat samalla.
Toivottavasti niistä om apua sunullekkin. - Doc
Hei!
Todellinen apu miesten ennenaikaiseen kaljuuntumiseen on reseptillä apteekista saatava Propecia. Luontaistuotteilla tai partureiden shampoilla ei ole todettu olevan minkäänlaista vaikutusta asiaan.
Hiustenlähtö on perinnöllistä, ja joillakin miehillä kaljuuntuminen voi alkaa jo parikymppisenä. Et maininnut viestissä ikääsi... Kaljuuntumisen voi ko. lääkkeellä pysäyttää, kunhan sen syömistä jatkaa määrätietoisesti ja tauotta.
Oletko varma että kyse on kaljuuntumisesta, ts. ovatko hiuksesi ohenneet vuoden sisällä niin paljon, että voit sen selvästi havaita? Vai onko kyse esim. yksipuolisen ruokavalion tai stressin aiheuttamasta tilapäisestä hiustenlähdöstä? Tilapäiseen hiustenlähtöön riittää hoidoksi apteekista ilman reseptiä saatava Priorin (lisäravinne). Apteekista saa myös mietoja ja hoitavia shampoita kuivalle päänahalle.
Joka tapauksessa voisit hieroa välillä päänahkaasi ja parantaa siten päänahan verenkiertoa. Tämä edistää hiusten kasvua.
Kuvailemasi hiustenlähtö ei määrällisesti ole vielä voimakasta, sillä ihmiseltä lähtee päivässä keskimäärin 100 hiusta.
Toivottasti sait vastauksia kysymyksiisi!
T. Doc- Dan
Olen siis 20 vuotias ja suvussani ei ole kaljuja ihmisiä, joten epäilen itsekin vahvasti kaljuuntumista. Ohimolohkoni ovat kyllä syvällä mutta siellä ne ovat olleet niin kauan kuin muistan, mutta kiva olisi, jos niihinkin saisi vähän hiuksia...
Kasvatan hiuksiani, joten on vaikea sanoa, ovatko hiukseni ohenneet. En usko, että ovat, mutta hiuksia on lähtenyt vasta vähän aikaa. Kuitenkin, kuten sanoin tämä on minulle epänormaalia, joten apua kaivataan siltikin...
- kalju k kojootti
hep.aja kaikki hiukset pois vaan,kalju on kaunis,helppohoitoinen,ja se on ainoa ns.nopean lähdön tukka.. naaman pesua vaan on niskaan asti.
mutta koklaa Rogainea,säännöllisesti käytettynä toimii hyvin.kuitenkaan älä masennu jos ekan purkin jälkeen et oo saanu tuloksia. mulla se tehos hyvin,kun alkoi sisäkumi paistaan.. mutta jos mikään ei auta,niin positiivisesti vaan ajattelet,että : "SE ON CHARMIA,EI HARMIA" Tsemppiä !!!- hiusta:)
Tuota tahtia olet kalju 200 000 vuoden päästä.
- kalju koo koyote
...pikku lisäys edelliseen : heitä ne lakat ja keelit huitulan helkkariin,varsinki se lakka tuhoo tukan !!!!!!!
- ei tuhoa
Lakka ei muuten tuhoa yhtään mitään. Mulla tosin on paksu ja hyvä tukka, joten en tiedä jos lakka tappaa ohuempaa hiusta. Olen itse kuitenkin käyttänyt hyvin vahvoja hiuslakkoja noin 10 vuotta ja hiuksii on vaikka puolet muille lahjoittaa.
- hiusta
Tuota tahtia olet kalju 200 000 vuoden päästä.
- krisu
Louis Widmer remederm-shampoo rauhoittaa kuivaa ja kutiavaa päänahkaa. Itse kärsin alopeciasta (pälvikalju) ja kyseinen aine vähensi, muttei suinkaan lopettanut, hiusten lähtöä. Pieni pullo maksaa noin 10 euroa mutta on erittäin riittoisa aine.
- Prs
Moi.
Aika kova juttu kun huomaa,että rupee tukka lähtee.Mä itse olin 25w kun mulla rupes tosiaan hiuksia lähteen enemmänkin.Kun huomasin tämän niin ei muutakuin kauppaan ostaan kallista viviscal-nimistä ainetta jonka pitäis kasvattaa ja vahvistaa hiuksia.Paskat.Mun kohdallani ei toiminut.Karvat kasvoi kaikkialle muualle paitsi ei sinne mihin olis pitänyt ja tietty kynnet vahvistui samalla.Arvaa ottiko päähän...
No mun sit tarvi työ takia otattaa passikuvat itsestäni.Mä olin todella kauheen näköinen harvenevat hiukset päässä ja olo todella surkea.
No ei siinä sitten mitään kun mietin muutaman päivän ja muistin yhden hyvän ystäväni joka on parturi-kampaaja.Yhteys häneen ja sovin tukanpoistoon ajan.Muistan aina sen kun ajoin hänen luokseen ja hän siellä odottomassa partaveitssen kanssa.Olo oli kuin tapettavaksi olis menossa..huh.Hiukset sitten veks ja uusi elämäni alkoi:)En ole päivääkään katunut ja minusta tuli sitten tuon näköinen kaveri.(siis aika lähele)http://neomarsex.free.fr/dress-code/skins-01/skin01-05.jpg - arska
Laita kananpaskaa päähän ja viikoksi siteeseen...
- sandru
hiustenlähtö on ihan normaalia, luulenpa että jokaisella lähtee muutama hius päivässä, niin tuskin tuo 5 hiusta on nyt niin kamalasti, minulla lähtee välillä tupottain hiuksia, mutta enpä tuosta mitään stressiä ota kuitenkaan:-)
- yöpeikko
Tuntuu kovin vähäiseltä tuo hiusten lähtö, riippuu tietysti miten vahvat hiukset alunperin päässäsi on mutta... esim. tyttäreltäni (17v) lähti just noin 4-5 kuukauden ajan about 100!!!! siis sata hiusta päivässä ja hiukset on vielläkin paksut. Hiuksissa on kausia jolloin lähtee reippaasti enemmän, esim. mulla itsellä noin 6-7 vuoden välein lähtee aina tosi reippaasti,joillain tuo väli voi olla lyhyenpi, esim. 3 vuotta. Eli en nyt tuosta huolestuisi, etenkin jos mitään pälveä eui näy vaan tasaisesti lähtee.
Päänahkaa kannattaisi hieroa sillä yleisesti ottaen LIIKKUVA PÄÄNAHKA on hyvä hiuksille. Mut hiero niin , että et liikuta sormia päänahassa vaan laita sormet tukevasti päänahkaan ja sitten liikuta päänahkaa. Hyvää Joulua! - apua saanut
Kyllähän se on ongelmallista jos yht äkkiä hiukset lähtee mutta saman olen kokenut kuin sinäkin ja söin puol vuotta viviskal kapseleita jota saa luontaistuotemyymälöistä ja eivät ole kalliita niitä raksii ostaa käytä niitä niistä apu!!
- Ile
Olen aivan pöyristyneenä seurannut palstaa ja ihmettelen todella,kuka uskaltaa popsia noita hormoneja. Sivuvaikutukset kuulostavat niin ikäviltä, etten kyllä moisia käyttäisi maksustakaan, ja kuka tietää pitkäaikaisvaikutuksista... Hiukset saa kasvamaan luonnon omilla aminohapoilla, proteiineilla, hivenaineilla ja vitamiineilla, jotka vaikuttavat verenkierron kautta hiusnystyihin. Viviscalissa on näitä aineita ja kyllä tehoaa - myös pitkäkestoisesti - hiukset eivät karise kuurin jälkeenkään, mutta kärsivällinen pitää olla - muutaman viikon kuuri ei vielä auta kuin lievissä ongelmissa. Ehdottomasti kannattaa myös ottaa käyttöön sarjaan kuuluva, päänahkaan laitettava hoitoneste, joka pysäyttää hiustenlähdön nopeasti ja tehostaa niiden puristeiden vaikutusta ulkoa päin.
Joku kirjoitteli, että saa samat aineet kalaa syömällä ja marjoja ja hedelmiä popsimalla - siinä käy kyllä niin, että saa syödä useammankin ison kalan päivässä ja ainakin sangollisen marjoja lisäksi, että alkaa saada saman määrän vaikuttavia aineita kuin mitä näihin puristeisiin on laitettu.
Kannattaa miettiä sitäki, että tää Viviscal on suomalaisten tiedemiesten kehittämä ja mun käsittääkseni siitä on tehty hyvinkin laajoja tutkimuksia muissakin maissa. Markkinoillakin se on ollu jo reippaasti toistakymmentä vuotta ja on saanu palkintoja juuri hyvästä tehosta. Itse kuulin, että legendaarinen ihotautilääkäri Allan Lassus oli sillä saanu tosi hyviä tuloksia ja määräsi sitä potilailleen ensisijaisesti. Ei oikein tunnu uskottavalta, että arvostettu lekuri määräilis potilaille jotain, mikä ei todella auttas - ja vielä ilman pienintäkään riskiä! Ei tarvii miettii, miltä näyttää mies, jolla on rinnat (kivuliaatkin vielä, piru vie lisäksi! - kokeilin
Ile kirjoitti:
Olen aivan pöyristyneenä seurannut palstaa ja ihmettelen todella,kuka uskaltaa popsia noita hormoneja. Sivuvaikutukset kuulostavat niin ikäviltä, etten kyllä moisia käyttäisi maksustakaan, ja kuka tietää pitkäaikaisvaikutuksista... Hiukset saa kasvamaan luonnon omilla aminohapoilla, proteiineilla, hivenaineilla ja vitamiineilla, jotka vaikuttavat verenkierron kautta hiusnystyihin. Viviscalissa on näitä aineita ja kyllä tehoaa - myös pitkäkestoisesti - hiukset eivät karise kuurin jälkeenkään, mutta kärsivällinen pitää olla - muutaman viikon kuuri ei vielä auta kuin lievissä ongelmissa. Ehdottomasti kannattaa myös ottaa käyttöön sarjaan kuuluva, päänahkaan laitettava hoitoneste, joka pysäyttää hiustenlähdön nopeasti ja tehostaa niiden puristeiden vaikutusta ulkoa päin.
Joku kirjoitteli, että saa samat aineet kalaa syömällä ja marjoja ja hedelmiä popsimalla - siinä käy kyllä niin, että saa syödä useammankin ison kalan päivässä ja ainakin sangollisen marjoja lisäksi, että alkaa saada saman määrän vaikuttavia aineita kuin mitä näihin puristeisiin on laitettu.
Kannattaa miettiä sitäki, että tää Viviscal on suomalaisten tiedemiesten kehittämä ja mun käsittääkseni siitä on tehty hyvinkin laajoja tutkimuksia muissakin maissa. Markkinoillakin se on ollu jo reippaasti toistakymmentä vuotta ja on saanu palkintoja juuri hyvästä tehosta. Itse kuulin, että legendaarinen ihotautilääkäri Allan Lassus oli sillä saanu tosi hyviä tuloksia ja määräsi sitä potilailleen ensisijaisesti. Ei oikein tunnu uskottavalta, että arvostettu lekuri määräilis potilaille jotain, mikä ei todella auttas - ja vielä ilman pienintäkään riskiä! Ei tarvii miettii, miltä näyttää mies, jolla on rinnat (kivuliaatkin vielä, piru vie lisäksi!Söin Viviscalia useita kuukausia ja käytin tunnollisesti myös hoitonestettä, mutta en huomannut niistä olevan yhtään apua. Niin erinomaiseksi tuotteeksi sitä Yhdysvalloissakin mainostetaan, että tuotteen voi palauttaa ellei siihen ole tyytyväinen. Ja niin minä teinkin.
- 1977
Ei sille mitään voi,iteltä lähtee hiusten pesun yhteydessä ainakin tuhat hiusta,niin että viidestä olisin enemmän kuin riemuissani.Kilpirauhasen vajaatoiminta kyllä aiheuttaa sitä itselläni,vaikka lääkitys on ollut jo monta vuotta.
- Valopää
Toi on nyt normaalia, että lähtee hiuksia päästä.
- Kokenut mies
Jääkö tyynyyn hiuksia paljon. Tarkistapa se ja jos jää niin silloin todellista hiustenlähtöä. Tarkista shampoo millä peset hiuksesi aluksi, ruokavalio, stressi, sairaus mikä tahansa mikä on voinut muuttua rajummin hetkestä kun hiuksia ei lähtenyt. Ihon kunto, onko sientä jalassa, kynsissä ja sieltä levinnyt päänahkaan. Onko suvussa hiustenlähtöä. Itselläni oli iho-ongelmaa ja sienilääke auttoi vaikka lääkäri ei myöntänytkään sitä. Nyt pesen hiukseni kunnon shampoolla jota parturini suositteli. Jonkin verran hiukset ovat vahvistuneet jo takaisin, saa nähdä kuin käy... onnea tiellesi...
- Nainen74
Älä murehdi, jos hiukset lähtee, etkä saa sitä lakkaamaan. Kaljut miehet on nimittäin tosi miehekkäitä :-D. Monet naiset tykkää!
- mies itse
entäs jos mies itse ei tykkää? tärkeintä on voida olla sellainen, jollaisena itse itsensä hyväksyy. En minäkään tahtoisi dd kupin tissejä sen takia, että joku ukkeli tykkäisi musta! voi kaalinpää soikoon.
- ninni
mies itse kirjoitti:
entäs jos mies itse ei tykkää? tärkeintä on voida olla sellainen, jollaisena itse itsensä hyväksyy. En minäkään tahtoisi dd kupin tissejä sen takia, että joku ukkeli tykkäisi musta! voi kaalinpää soikoon.
En minäkään naisena halua muuttaa itseäni jonkun ukkelin mieleiseksi.
Haluan olla juuri sellainen kun itse parhaaksi näen.
- auttaa
Biotiini, magnesium, seleeni, Q10-kapselit, omega3,A-vitamiini, B-6-vitamiini(B-vitamiineja kuuluu ilman vaivaakin ottaa joka päivä lisäksi tabletteina eli oluthiivatabletteja!). Biotiinia 2,5mg päivässä.
Itse syön (eläinten)Biotiini Vet -tabletteja(puolikas per päivä). Se on tehokkaampi(aika hassua) kuin ihmisille tarkoitettu samanvahvuinen tabletti! Jos on kutinaa päänahassa, kuten minulla alussa oli, niin otin alussa 2x biotiini vet -tabletteja per päivä(1 aamulla ja 1 illalla) eli yhteensä 10mg per päivä. Vaiva parani parissa päivässä. Sitten voikin laskea tablettien määrän puolikkaaseen tablettiin eli 2,5mg:aan. Mutta biotiinia(H-vitamiini) niin iso annos alussa vain, jos päänahka on helposti rasvoittuva!
Apteekkituotteet yleensä auttavat vain sen ajan kuin niitä käyttää ja esimerkiksi eihän kortisonia voi käyttää kauan eikä monta kertaa mielellään... Kerrothan tuloksista, jos kokeilet antioksidanttihoitoa?? Voit myös kokeilla luettelemiani vitamiineja ilman biotiinia. - Ohjeet
Tuolla:
http://www.silikonitieto.net/artikkeli_haku.phtml?arID=81&ID=24
Eron voi huomata hyvin nopeasti. :) Jopa Kirk Hammett käyttää Rocainea....tiiä sit auttaako se vai tulleeko placebo silmiin ku sitä käyttää....
- Hiustekniikko
Liimaa ne kii sen mukaa ku ne irtoo, tai sit lainaat vaimon / tyttöystävän hiuksii ja liimat ne kii.
Nitojallaki onnistuu, mut se saattaa kirpaista aika pahasti, ja sitt tulee päänsärkyj aika helposti.- anssi.
Ainakin Hesassa on siinä Mannerheimintien vieressä se hiustohtori tai mikä se on. Samoja liikkeitä on muissakin isoissa kaupungeissa. Maksaa muutaman kymmentä euroo kun ne tutkii hius nahan ja muuta.
- kampaajatar
Kannattaisi kokeilla syväpuhdistavaa shampoota. Varsinkin jos käyttää runsaasti muotoilutuotteita niin on vaarana että hiustupet tukkeutuu ja se aiheuttaa hiustenlähtöä. Monille asiakkaille joilla on ollu hiustenlähtöä, on löytyny apu syväpuhdistavasta shampoosta. Suosittelen..
- kakka
Laita hevosen kakkaa hiuksiin.
- nipsu
Eikö pukki tuonut lahjoja sinulle kun noin rumasti vastasit?
- kihara
Mikä yhden euron ja viiden hiuksen provo! Viisi hiusta, HELP!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565320Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212357- 1131582
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2281529- 931467
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681165Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91133Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2911085- 721047