Voi vihtu, se poutijainen kaatu taas ja mokas.. Miks ne lähettää tommosta kaatuiliaa tonne mäkeen? Vihtu ku vituttaa tommonen, kaatuu mäjessä!!!!!!!
Poutiainen kaatu
3
367
Vastaukset
- Olutmainos hymyilee
Pottanaaman päällä on liian isokokoiset varusteet, esimerkiksi kypärä on halkaisijaltaan liki puoli metriä.
Näin saadaan näkyvyyttä olutvalmistajalle, mutta vauhti kärsii.
Iloitaan kuitenkin yhdessä pottanaaman epäonnesta. - alppihiihtäjä
Ootko koskaan ite laskenut rataa?
Tai kisannut?
tanja laskee MM tasolla, radat on PIKKASEN haastavampia ku sun (tai mun) kisaamat EteläSuomen cupin radat! (jos nyt edes olet koskaan laskenut rataa, jota epäilen vahvasti puheistasi johtuen)- alppihiihtäjä
Oon sun kanssas kyl ihan samaa mieltä, et ei se oo niin helppoa mitä siitä lajista kuvitellaan!!!! Olen itse alppihiihtäjä ja treenaan 6xviikossa ja silti olen kaatunu kisoissa... ei se niin helppoa todellakaan ole!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225144- 254328
- 272461
- 342244
- 371998
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174