tlank rulettaa

köyri

Olen viime aikoina alkanut seuraamaan tätä foorumia ja täytyy sanoa, että Tlank on jumala. Aivan uskomattoman hyviä juttuja! Kaikki huumorintajuttomat ihmiset (eli ne jotka haukkuvat tlankia), kuolkaa pois.

6

466

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • falcon

Vai sanoi se köyri-poika oikeen, että kuolkaa pois! Vaikka haukkuuki tota tlankin kirjottamaa paskaa niin se ei tarkota sitä, että ne ihmiset ovat huumorintajuttomia. He vain todistavat, että täällä on myös älyllistä elämää! xD
      Tlankin kirjottamat jutut on aivan uskomatonta paskaa!!!

• köyri

Hei falcon, taidat olla aika tyhmä muija. Mikä tahansa tlankin novelleista on parempi yksikään sun tekemäs. Neuvo sinulle: jos ei osaa kirjottaa, niin kannattaa olla hiljaa.

• falcon
        köyri kirjoitti:

Hei falcon, taidat olla aika tyhmä muija. Mikä tahansa tlankin novelleista on parempi yksikään sun tekemäs. Neuvo sinulle: jos ei osaa kirjottaa, niin kannattaa olla hiljaa.

Voi kuule köyri-poika, mä en oo kirjottanu yhtään novellia tälle palstalle. Ja en ole väittänytkään, että kirjoittaisin... no oikeastaan, kuka tahansa osaa kirjottaa paremman novellin ku tlank. Ja tlank ei kuule tule enää kirjottamaan tälle palstalle enää... xD

• Niinpä niin
        falcon kirjoitti:

Voi kuule köyri-poika, mä en oo kirjottanu yhtään novellia tälle palstalle. Ja en ole väittänytkään, että kirjoittaisin... no oikeastaan, kuka tahansa osaa kirjottaa paremman novellin ku tlank. Ja tlank ei kuule tule enää kirjottamaan tälle palstalle enää... xD

Voi köyri, oot tosiaan seurannu VÄHÄN AIKAA, jos et oo huomannu, että falcon on vaan arvosteleva osapuoli...

• Nagi

Olen samaa mieltä samaa mieltä samaa mieltä samaa mieltä samaa mieltä samaa mieltä samaa mieltä samaa mieltä samaa mieltä samaa mieltä..... Jäi levy päälle... Tlank on jumala!! tai ainakin melkein....

• Rouva Kilttiheimo

Tlank on pikkupiru,ei mitään muuta,niinku

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      41
      7034
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3958
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3367
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2959
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2736
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2163
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2117
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2068
    Aihe