Siwa ryöstettiin

Läheinen

Siwaan tuli ryöstäjä, jota kassa pääsi pakenemaan kaupan takahuoneeseen. Liikkeessä oli kaksi noin 20 v tyttöä työssä. Poliisi tuli, tutki valvontakameran kuvat ja poistui. Työnantaja jätti tytöt noin viideksi tunniksi pitämään kauppaa auki ryöstön jälkeen. He olivat aivan shokissa. Toinen ei uskaltanut tulla enää myymälän puolelle. Työnantaja ei tullut edes paikalle toteamaan työntekijöiden tilaa, vaikka nämä soittivat esimiehelleen. En osta enää koskaan mitään Siwasta, koska kohtelevat työntekijöitään näin huonosti!

6

1981

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoidettu juttu

Ryöstön jälkeen työntekijä lopettaa työn ja hänelle annetaan tarvittaessa "sielunhoita". Jos tilalle ei saa uutta työntekijää, niin ei maksa paljon laittaa putiikki muutamaksi tunniksi kiinni. Tällöin säästetään työntekijöitten mielenterveyttä ja työn jatkuvuutta.

Noin tyhmiä kauppiaita ei saisi olla että jättävät asiat hoitamatta tolla tavalla.

Ps! älä syytä Siwaa kokonaisuutena, vaan se yksittäinen kauppa. Kauppias vastaa kaupastaan.

• Joní

Siwa kuuluu Tradekaan, kuin myös valintatalo, Euromarket, Maxi, Ruokavarasto ja Sesto. Että niitä kannattaa sitten boikotoida myös. Mä en olis ainakaan jäänyt töihin. Kauppa kiinni ja hevon kuuseen vaan... Kannattaa boikotoida Tradekaa, ne kohtelee myyjiä kun jotain sontaa.

• ja o
        Joní kirjoitti:

Siwa kuuluu Tradekaan, kuin myös valintatalo, Euromarket, Maxi, Ruokavarasto ja Sesto. Että niitä kannattaa sitten boikotoida myös. Mä en olis ainakaan jäänyt töihin. Kauppa kiinni ja hevon kuuseen vaan... Kannattaa boikotoida Tradekaa, ne kohtelee myyjiä kun jotain sontaa.

oha se muutenki huono kauppa

• jartsa

eihän noissa oo kauppiasta vaan myymälänhoitaja
        joita ei yleensä kiinnosta mikään kun ei saa ikinä puhelimeen eikä kyllä herrojakaan!!!!!!
        ai niillähän on joskus vapaatakin (toisin kuin meillä) työntekijöillä

• kuka vaan

Siwa on niin saamarin huonosti järjestänyt turvallisuutensa, että saa syyttää ryöstöistä ainoastaan itseään.

• hy3

Turvapäällikkö keskittynyt kyttäämään omia työntekijöitä vain.ei sillä rakennusinsinöörin koulutuksella osata kuin huussi rakentaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7745
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4293
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3775
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3220
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2916
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      69
      2656
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2550
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      58