ollaan miehen kanssa tavattu pari kertaa ja jonkin verran muutenkin yhteyttä pidetty.
mies on aivan älyttömän mukava ja kiltti, mutta jostain syystä en tunne häntä kohtaan juuri mitään. seurustelusuhdetta en halua tällä hetkellä kenenkään kanssa ja olen tämän hänelle sanonutkin.
annanko miehelle turhaa "toivoa" jos edelleen suostun tapaamaan häntä? olen siis jutellut asiasta hänen kanssaan, mutta silti en usko hänen täysin ymmärtävän, etten edes AIO ryhtyä suhteeseen. tiedän, että mies haluaisi vakavan suhteen kanssani.
olisiko nyt viisainta lopettaa tapailu vai mitä ihmettä pitäisi tehdä? molemmilla on pulaa kavereista, joten mukava olisi viettää aikaa hänen kanssaan. kaverina. enempää en tosin haluaisi.
rakentavia neuvoja kaivataan. kiitos!
liian ihastunut minuun!
13
2801
Vastaukset
- YksiTyyppi
Ehdottomasti kannattaa jutella miehelle ja kertoa miten asiat nykyhetkellä ovat. Kaveruutta ei kannata todellakaan lopettaa ja mielestäni tyttö/poika kaveritkin voivat tapailla ihan samoin kuin tyttö/tyttö tai poika/poika kaverit, eli koska vaan ja missä tahansa. Minkäs ikäisiä olette?
- Mies jonka alta tuolit viedään
Naisilla tuntuu olevan aika yleistä tuo logiikka, mutta ei se toimi oikeassa elämässä.
Tuskin sen miehen tunteet muuttuvat, jos nainen sanoo "Ollaan vain ystäviä".
Vaikka mies myöntyisikin tähän, niin se ei tarkoita sitä, että mies ei haluaisi jotain muutakin.
Miltä teistä itsestänne tuntuisi, jos saisitte viettää aikaa rakastamanne ihmisen kanssa, samalla tietäen ettei siitä koskaan tule mitään ? - BartSimpson
Mies jonka alta tuolit viedään kirjoitti:
Naisilla tuntuu olevan aika yleistä tuo logiikka, mutta ei se toimi oikeassa elämässä.
Tuskin sen miehen tunteet muuttuvat, jos nainen sanoo "Ollaan vain ystäviä".
Vaikka mies myöntyisikin tähän, niin se ei tarkoita sitä, että mies ei haluaisi jotain muutakin.
Miltä teistä itsestänne tuntuisi, jos saisitte viettää aikaa rakastamanne ihmisen kanssa, samalla tietäen ettei siitä koskaan tule mitään ?Jos on oikeasti joku josta välittää, niin hänen kanssaan oleminen tuntuu ehdottomasti hyvältä oli suhde sitten oikea tai vain kaverillinen.
- Nainen25
Jos mies on mukava ja muutenkin ok, niin pysykää ehdottomasti ainakin ystävinä. Eihän sitä koskaan tiedä vaikka hetken kuluttua kiinnostuisit hänestä oikeasti.
Itselläni oli sama tilanne aikoinaan ja nyt asun miehen kanssa onnellisesti saman katon alla.
Jos mies on mukava ja kohtelias sinua kohtaan, suosittelisin teitä tapailemaan useammin ja vaikka kokeilemaan jotain pientä suhdetta, jolla näkisit omat tunteesi häntä kohtaan todella.
Mukavia miehiä kun ei ole joka paikassa, joten suosittelisin sinua pitämään hänestä kiinni lujasti! - tietää missä mennään
tapailu on ihan OK. Mutta onhan se mahdollisuus että mies vielä kuvittelee jotain enemmän. Silloin kyllä annat turhia toiveita joten tee hänelle ehdottoman selväksi suhteen laatu. Se ei kylläkään ole poissuljettu mahdollisuus että jos sinulta ei vaadita mitään niin yhtäkkiä huomaatkin tunteita kyseistä miestä kohtaan. Ystäviä ei koskaan ole liikaa sen ymmärtää varmaan mieskin joten keskustelkaa ja sitten tapailkaa vaikka ystävinä....
- täti
Itellä täysin sama tilanne. Kavereita ei oo kummallakaan paljon ja tän takia musta on kiva nähä miehen kanssa joskus esim. käydä lenkil. Mies on tosi kiinnostunut musta ja mä oon tehny sille harvinaisen selväks et mua ei kiinnosta. Kuitenkaan viesti ei tunnu menevän mitenkään perille, koska jos esim. jutellaan puhelimessa ensin niin sen jälkeen se saattaa lähettää viestin, jossa sanoo olevansa tosi ihastunut muhun. Oon myös kyselly et olisko parempi ettei enää nähtäis, koska en halua et mies roikkuu mussa ja ajattelin et se olis sille helpompaa jos ei nähtäis, mut ei se sitäkään halunnu. Ärsyttää koska en ite voi kysyy sitä mihinkään, koska tottakai se kuvittelee et oon ihastunut siihen ja siks kyselen... Ihme tyyppi. Jotenki nykyään ärsyynnyn sen seurassa, koska tiän et se on NIIIN ihastunut ja mua oikeesti oksettaa. Haluisin olla vaan kaveri, mut ei siitä taida tulla yhtään mitään ku se jätkä on niin kummallinen eikä pysty pitään tunteita ominaan vaan ahdistaa mut puhumalla koko ajan omista tunteistaan mua kohtaan. Ihan kun en tietäs et se on ihastunut. Oon myös pyytäny sitä pitään tunteensa omana tietonaan mut ei se siihenkään näköjään pysty. En oikein tiä mitä tekisin. Meil on viel sama harrastus et sen puitteissa nähään. Paras tapa on kai lisätä vaan välimatkaa tietoisesti mut ei puhuu sille mitään...
- mies-
Jotkut nössömiehet ei käsitä, että naisen kaverina (eli ts. sosiaalihuorana) oleminen on säälittävintä mitä mies voi tehdä. Jos mies haluaa naiselta myös fyysistä yhteyttä, mutta nainen pelkästään kaverisuhdetta, niin homma pitää lopettaa välittömästi. Jos mies ei itse tätä tajua, niin sinun on syytä tehdä asia selväksi. Säälittäviä, epätoivoisesti naisissa roikkuvia luuserimiehiä on jo maailmassa ihan liikaa.
- hossi
Lopetat koko touhun heti alkujaan jos kerran itsestäsi tuntuu ettet missään nimessä halua mitään vakavampaa !
Tiedän kokemuksesta koska olen tuollaisen suhteen kokenut. Tapahtumat olivat juuri vastaavanlaiset kuin sinun tapauksessasi.
Hankalinta koko hommassa oli se et asia eteni liian pitkään (noin 7kk.) ja kaiken lisäksi molemmat rakastuivat toisiina tai no toinen lopetti suhteen heti ku huomasi rakastuneensa minuun ! Äärimmäisen hankala ja vaikea juttu lopettaa ihan tosta vaan ilman mitään järkevää syytä ! - poikki!
Kyseinen mies vaan vetää mukavan ja kivan miehen roolia yrittäessään iskeä sinua. Todellisuudessa miehet eivät ole kiinnostuneet naisen ystävyydestä vaan se on joidenkin (usein kokemattomien) miesten tapa yrittää iskeä nainen. Olen täysin varma, että "mukava mies" osoittautuukin todella vittumaiseksi mieheksi kun lopulta (toivottavasti mahdollisimman pian) tajuaa, että suhde ei syvenekään seurustelun tasolle.
- <<Kaarin
totta ihan joka sana.Kannattaa oikeesti välittömästi pistää peli poikki tuossa tapauksessa,jos tilanne sen vaatii.
Jos sinä et halua seurustelusuhdetta, niin suosittelen että pidätte tapailussanne taukoa. Vaikka rehellisyys ei kaikissa asioissa olekaan paras mahdollinen ratkaisu, niin tässä on: sinun on kerta kaikkiaan tehtävä selväksi se, mitä itse tunnet häntä kohtaan.
- samaa kokenut!
molemmat rakastuivat toisiina tai no toinen lopetti suhteen heti ku huomasi rakastuneensa minuun ! Äärimmäisen hankala ja vaikea juttu lopettaa ihan tosta vaan ilman mitään järkevää syytä ! '
Joo mullekin kävi noin,heti kun mies huomsi rakastuneensa minuun mies löi luukut kiinni ihan tosta vaan!
ilman selitystä myös! - hossi
samaa kokenut! kirjoitti:
molemmat rakastuivat toisiina tai no toinen lopetti suhteen heti ku huomasi rakastuneensa minuun ! Äärimmäisen hankala ja vaikea juttu lopettaa ihan tosta vaan ilman mitään järkevää syytä ! '
Joo mullekin kävi noin,heti kun mies huomsi rakastuneensa minuun mies löi luukut kiinni ihan tosta vaan!
ilman selitystä myös!tilanne ja varsinkin ku jää liian paljon kysymyksiä ilmaan että miksi näin ? Kaiken kukkuraksi minun tapauksessani jälkeenpäin tämä nainen sanoi minulle että jos hän ei miettisi asioita näin paljoo olisin kuulemma hänen mies ? Lisää pökköä vaan pesään et ajatukset menevät enemmän vaan sekaisin.
Tuollaisten juttujen jälkeen hivenen pukkaa puseroon pientä luottamuspulaa toista sukupuolta kohtaan !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465687Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5792122Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821161Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771003
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.59909- 60887
- 228834
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768