Ennen ajelin Astra farkulla ja mahtui hyvin lumilaudat, koira ja muut romppeet takaboxiin. Kesällä kun vaihdoin Nubiraan ei tullu mieleenikään mitata et kuinka talvella selvitään kuljetuksista.... huonosti :(( Mulla ei oo minkäänlaisia kokemuksia suksibokseista, joten kaikki tieto on tervetullutta. Ja jos jonkun nurkissa lojuu sopiva, niin olen valmis hieromaan kauppoja. Koiraa ei siis boxiin panna vaan kolme lumilautaa ;))Hurjasta bensankulutuksesta huolimatta Nubira on kiva kärry ajella. Sopii näin naisellekin :))
Suksiboxi
1
548
Vastaukset
- PPLehto
Mulla ei lauta mahtunut kunnolla edes 406:n farmarin takalaatikkoon, joten ostin siihen aikaan kattotelineen ja pienen käytetyn boxin. Ne sopi suoraan myös Nubiraan. Ei siinä boxin ostamisessa mitään ihmeitä tarvita, kunhan muistaa, että mitä kalliimman ostaa, sitä paremman saa. Tuon huomasin, kun itse muutamia boxeja katselin. Itse en tarvinnut mitään erikoista, joten ostin käytettynä 50cm:n boxin (merkkiä en muista). Siihen mahtuu varmaan kolme lautaakin, koska parhaimmillaan olen täyttänyt sen yhdellä laudalla, laskettelusuksilla, kaksilla murtomaasuksilla ja parilla jääkiekkomailalla. Se kannattaa muistaa, kun boxia telineeseen kiinnittää, että laittaa sen kunnolla kiinni ja auton menosuuntaan nähden suoraan. Eipä siinä muuten mitään ihmeempiä ole...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225124- 254278
- 272441
- 342234
- 371988
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211237Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101164