Sormuksen ritarit

Hullu hobitti

Piti koulus tehä kirjaesitelmä. Noh... mä menin tekeen Sormuksen ritareist...! Kyl siit esitelmän saa tehtyy,mut aika kova homma ku joutu karsii sairaast jutskii ettei siit ois tullu jotai hitsin puolen tunnin saarnaa...
Pikku vinkki:
Ei kannata ruveta samaan hommaan:)

7

814

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lauraps

Mä tein kirjaesitelmän Kahesta tornista... HUHHUH! Ei voi muuta sanoo :D Esitelmä kesti huimat 24 minuuttia (joku valopää oli ottanu oikeen aikaakin). Mutta sitä pidenti myös se,että jouduin tietysti kertomaan siitä ekasta osastakin jonkin verran, että siitä koko esitelmästä joku ois jotain tajunnu :) Mutta hauskaa sen pitäminen oli, eikö? ;)

• Näimpä.

löytää hulluna juttuja. ite tein lukupäivä kirjaa tästä kirjasta ja pitkä tuli. Ja hyvä myös. Kannattaa panostaa ;]

• utelus

arvosanoja saitte, kirjoititteko yhtä huonoa suomea kuin näissä viesteissä, vai yritittekö kirjoittaa kunnon suomea?

• Näimpä.

Jos se siitä lähtee. :D en oo kyl vielä sitä lukupäiväkirjaa saanu takas mutta uskon et hyvä tulee koska olin ite niin tyytyväinen siihen. :D

• Hullu hobitti

Jos kerran tahdot tietää niin mä sain 10-

• Se joka kertoi....

tein lukupäiväkirjan Sormusten Ritareista. :D Ja ihmeekseni sain niin hienon numeron siitä kun PYÖREÄN kympin. :D Uskokaa tai älkää, ite en ensin uskonu. :D
      Mut äikän ope sano et tekstistäs näkee et oot oikeesti innostunu kirjasta ja asiasta. :D Minä vaa tuijotin suu auki sitä numeroo. :D
      Koomista mutta aika ihanaa. :D

• Fëanor

minä pidin esitelmän koko kirjasta, eikä tehnyt tiukkaakaan karsia asioita. Kannattaa ryhtyä hommaan. ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7085
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3968
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      49
      3406
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2978
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2746
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2137
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      41
      2090
    Aihe