Törmäsi ennen joulua Anttilassa Ravensburgerin palapelimattoon, mutta en raskinut (maksoi vajaa 20 euroa) sitä kuitenkaan ostaa. Nyt kun olisin ostanut, niin eipä ollut enää. Onko jollain tietoa, saako niitä Turusta jostain muualta? Kyseessä on siis matto, jonka päällä palapeli rakennetaan ja kun halutaan pitää tauko, rullataan matto kasaan ja palat ja koottu osa pysyvät kasassa. Ei vie tilaa niin kuin isot pahvit. Kyseinen matto oli 500-2000 palan palapelille.
palapelimatto
5
7412
Vastaukset
- ja kysy
saako niitä vielä jostain. Kyllä kauppias rahansa ottaa mistä saa.
- Merika
Sanoin mä myyjälle, et laithan viestiä eteenpäin et kysyntää on, mut saa nähdä. Pitää käydä joltain muultakin kysymässä tai pyytää kysymään muista myymälöistä. Stockalta ja Sokoksesta ei löydy, eikä kirjakaupoista.
- palautemaatti
Merika kirjoitti:
Sanoin mä myyjälle, et laithan viestiä eteenpäin et kysyntää on, mut saa nähdä. Pitää käydä joltain muultakin kysymässä tai pyytää kysymään muista myymälöistä. Stockalta ja Sokoksesta ei löydy, eikä kirjakaupoista.
Eivät ne myyjät tahdo muistaa/haluta välittää viestejä eteenpäin. Oletko kiertänyt paikkakuntasi ns. halpakauppaliikkeitä? Niissä olen nähnyt täällä päin. Lisäksi kannattaa käydä lelukaupassa.
- Merika
Pyysin Anttilan myyjää tilaamaan mulle toisesta myymälästä yhden palapelimaton. Huvikseni kävin katsomassa onko niitä myös hyllyssä ja olihan niitä. Käykää ihmeessä hakemassa jos kiinnostaa, hinta oli 14,95 eikä lähempänä 20 euroa niin kuin muistelin.
- Nimetön
Haeskelin itsekkin aikaisemmin tuota mattoa, mutta sitten tein sen itse. Ostin kaupasta vauvan fleeceä sellaista melko pehmeää palan. Sen päälle laitoin lahjapaperista (tai muuta ohutta paperia) reilun palapelin kokoisen paperin. Ja ei muuta kuin tekemään. Lisäksi tarvit pahvirullan ( saa ainakin meillä kangaskaupoista) halk saa olla n 7-10 cm. Kun alat rullaan niin laita n 10 cm palanen sitä huopaa palapelia alkupäähän. Ja ei muuta kuin rullaamaan. Kuminauhoilla rulla kiinni. Toimii ainakin meillä.Jouluna tuli tehtyä pari 1000 palan palapeliä Aluksi kokeilin ilman paperia mutta pohja ei luistanut ollenkaan, joten teko oli hankalaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3178123Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne996369Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743673- 702440
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402430- 422204
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222176Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962014- 831877
- 481575