Ei peppua. ei mahaa, ei reittä, vain ne keski-ikäistä kiusaavat "jenkkikahvat"! Millä eroon?
"jenkkikahvat"
11
1307
Vastaukset
- missbiggy
Eihän sulla ole mitään hätää.. itseäni vaivaa jenkkakahvat :D
- merja
Samat kahvat kysymyksessä! Olemme niitä kaveripiirissä ruvenneet tuolla nimellä kutsumaan. Kahvat kuin kahvat, asiallisia neuvoja kiitos!
- Yessi
tekemällä vinoja vatsalihaksia, eli poikkitaisia. Se on tosi hyvä keino kiinteyttää jenkkakahvat pois! Tiedätkö kuinka niitä tehdään? :)
- ei ole noin
Yessi kirjoitti:
tekemällä vinoja vatsalihaksia, eli poikkitaisia. Se on tosi hyvä keino kiinteyttää jenkkakahvat pois! Tiedätkö kuinka niitä tehdään? :)
EI vinoja eli poikittaisia vaan vinoja JA poikittaisia. Eri asia. Vatsalihakset koostuvat suorasta vatsalihaksesta, vinoista vatsalihaksista sekä poikittaisesta eli syvästä vatsalihaksesta.
Muistaakseni ainakin kutri.net -sivuilta löytyy poikittaisen vatsalihaksen treenistä... - olla hööli
ei ole noin kirjoitti:
EI vinoja eli poikittaisia vaan vinoja JA poikittaisia. Eri asia. Vatsalihakset koostuvat suorasta vatsalihaksesta, vinoista vatsalihaksista sekä poikittaisesta eli syvästä vatsalihaksesta.
Muistaakseni ainakin kutri.net -sivuilta löytyy poikittaisen vatsalihaksen treenistä... - eiymmärräääääää
olla hööli kirjoitti:
No jo oli ohjeet. Hengitteleppä nyt selkälihaksilla. ei noista ota selvää erkkikäääääää
- tajusin heti
eiymmärräääääää kirjoitti:
No jo oli ohjeet. Hengitteleppä nyt selkälihaksilla. ei noista ota selvää erkkikäääääää
Kyllä nuo minun kokemuksen mukaan on ohjeista sieltä selkeämmästä päästä... ja miulla ainakin ilmapallot paisui alaselässä =)
- eiymmärräääääää
tajusin heti kirjoitti:
Kyllä nuo minun kokemuksen mukaan on ohjeista sieltä selkeämmästä päästä... ja miulla ainakin ilmapallot paisui alaselässä =)
. Mulla onki sellanen roikkuvatsa ja en osannu hengittää alaselällä ja mitään ilmapalleroita ei tuntunut. Selkä tuli kipeäski...
- merja
eiymmärräääääää kirjoitti:
. Mulla onki sellanen roikkuvatsa ja en osannu hengittää alaselällä ja mitään ilmapalleroita ei tuntunut. Selkä tuli kipeäski...
Täytyypä kokeilla tehoa. Mitä luulette,tehoaisiko oikealla tyylillä suoritettu sauvakävely?
- Anonyymi
Jenkki-kahvat sulaa ja kohta puskee esiin kyykky-lauta vatza..
- Anonyymi
Ne on jenkkakahvat, ei jenkkikahvat.
Onko nykynuorilla mitään hajua, mistä tuo sana jenkkakahvat on tullut ?
Se on tullut siitä, kun jenkkaa tanssiessa mies pitää juuri sieltä kyljistä kiinni, kahvojen kohdalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533462
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253434No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282014Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701696Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141406Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501149Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751015Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007